Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 370
2 medlemmer og 368 gæster
BerryNep, Ebenrechtsap
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #11  
Gammel 17-02-2012, 21:49
Fletcher14's Avatar
Fletcher14 Fletcher14 er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: København
Indlæg: 624
Tak for de pæne ord. Jeg har videregivet det til min kære matros, der blev meget glad. Det er filmet med Canon Full HD - og tre CMOS chips med indbygget encoder.

Det er ganske korrekt, at der er mobillader ombord på Fletcher'en. Jeg tænker bare, hvor i video'en man ser den? :P

Turen gik fra Sydhavnen via Islands Brygge, forbi Den Sorte Diamant, rundt om Christiansholms Kanal, forbi Nyhavn, ud af Lynetteløbet, tur/retur til Middelgrundsfortet - og så kaffe og minitræf ved Østbassinet ved Langelinie Kaj. Det er en fantastisk rute.

Broerne er lavest i Christiansholms Kanal med ned til 1,5 m. I resten af Københavns Havn, herunder Frederiksholms Kanal, er de 2 m eller mere. Jeg ved, at nogle modige trimmer motoren op og giver gas, så båden sejler dybt, så antenner, lanterner mv kommer med ud på den anden side. Jeg har haft en RIB, der også havde Targa-bøjle, med. Den kom fint under med lidt forsigtighed. :P

Der er vist ikke nogle faste Fenderen-dato'er endnu. Jeg har dog umiddelbart en dato, der hedder 3. marts, hvis vejret holder - og alternativt de efterfølgende lørdage. Vi har allerede fået godt med sol herovre, så det lover godt.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,932
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, CopperSom
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden