Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 515
2 medlemmer og 513 gæster
DarrylHix, DuaneGam
Fleste brugere online var 755, I dag at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #49  
Gammel 20-03-2013, 09:15
thg thg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
Må iøvrigt gøre opmærksom på at Forbrugerstyrelsen ikke modtager klagesager på både og tilbehør! Ja det lyder fuldkommen ondsvagt, men sådan er det! De henviser istedet til advokatvagten eller domstolene!

Jeg lavede sidste år en online klagesag via www.forbrug.dk på en TrackMate gps-tracker jeg havde købt som var under al kritik. Når man opretter en sag skal man vælge kategori hvor jeg valgte "Både og tilbehør" og derefter får man beskeden om at de ikke kan behandle min klagesag! Jeg valgte istedet at oprette min sag under en anden kategori, da min tracker jo fint kan bruges til mange andre ting end en båd! I første omgang kiggede de på sagen og sendte forhandleren af trackeren et brev med en senest svar dato. Forhandleren reagerede ikke og de sendte en rykker med en ny dato. Forhandleren reagerede stadig ikke og Forbrugerstyrelsen konkluderede nu at det jo var bådtilbehør og at de derfor ikke kunne hjælpe mig! Jeg skrev så tilbage at det kunne jeg ikke forstå, for de havde jo netop selv godtaget sagen og kontaktet forhandleren og iøvrigt var det jo et produkt som også kunne bruges til alt muligt andet end på en båd, så bare fordi jeg havde brugt den på en båd, så ville de samme problemer med produktet jo være der selvom jeg havde brugt den til andre ting!
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,029
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ScottGow
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:44.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden