Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 167
1 medlemmer og 166 gæster
Kyliehot
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #142  
Gammel 21-12-2011, 19:06
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Ej Ralpf vi har været nede ad den her vej før, og det gider jeg simpelthen ikke igen.

Der er rigtig rigtig mange kedelige historier omkring dig og dit virke på nettet. Både ved det ene og andet forsikrings selskab...

Så lad nu være med at sakse fra andre selskaber, det er simpelthen ikke en "kamp" du på nogen måde kan vinde....

Og nej jeg gider ikke at sidde og sakse, som en tidligere har skrevet så kan en hurtig simpel Google søgning gøre det.

Kedeligt er det dog at du sjældent hvis overhovedet, forholder dig til kernen af det der bliver skrevet. Istedet bruger du tiden på at rakke de andre selskaber ned og fremhæve dit eget, meget utiltalende.... Ivrigt velvidende at samtlige andre selskaber er for professionelle til at deltage i debat forums.

Over and out.
peter jeg tro ikke at jeg har startet diskusionen her ,og jeg har bundgraved sagen her ..blabla bla nonsense fra nettet med falske anskyldninger er ikke MIN smag , jeg kommer med korekte argumenter og FACTS i den aktuele sag dypt til kernen -du og fletcher med ubegrundete anskyldninger imod mig eller min firma ..

dine skamroser af din forsikringsselskab og negative inlag her fra dig og fletcher om mig eller min firma kan piraten selvfølligt ikke aksepteres uden kamp,hvad har du forventet?
specielt er at i er ja ikke kunder hos mig og dermed kan ikke vudere vores servicenivå ,dækkinger mfl.
FACT er du har lige lost den diskusion her .....
So holde dig venligst ude ,tak ...med venligt piratehilsen ..



Kan kun anbefaler at du læser BADNYTs uafhæninge forsikringstest i feb 2012
Vi se hvem vinder den ......

ps ralph stæves med PH og ikke pf.

Sidst redigeret af Manorwar; 21-12-2011 kl. 20:14.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,293
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, AsafNryTib
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:57.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden