Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 575
4 medlemmer og 571 gæster
Bogdanfjx, GeorgNer, GivessMaf, Groknappy
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 15-03-2013, 11:53
dhnmdst dhnmdst er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2012
Bopæl: Helsingør
Indlæg: 28
Unhappy Billede

Citér:
Originally Posted by dhnmdst Se indlæg
Hej

Jeg synes jeg er nødt til på det kraftigste at advare mod Kalechesmeden i Helsingør.

Min oplevelse med dem er som følger:
Jeg indleverede i starten af november 2012 min 10 år gamle HellyHansen kaleche til reparation af diverse lynlåse, knapper og velcrobånd. Herudover blev det aftalt at kalechen skulle vaskes og pakkes/foldes sammen for vinteren. Umiddelbart ingen problemer.
Da jeg så her den anden dag monterer kalechen på min båd opdager jeg til min store forskrækkelse at kalechen er fyldt med hvide striber. Jeg tror først at det er skjolder og kigger på det sammen med en fra Kalechesmeden, han kan dog hurtigt konstatere at det simpelthen er den blå farve i kalechen som er delvist forsvundet

Det er jo hvad der kan ske og jeg får at vide at de lige vil tale om det og vende tilbage til mig. Efter 9 dages ventetid går jeg selv tilbage til butikken for at få besked på hvad der kan gøres for at redde min kaleche.
Beskeden er at hvis jeg er heldig udligner det sig lidt i løbet af sæsonen og det er i hvert fald mit eget problem, da det kan ske en sjælden gang uden at man kan sige det på forhånd. De påstår at det er anden gang de oplever det overhovedet - jeg kan ikke se at det kan blive mit ansvar

Jeg står nu fuldstændigt uforstående tilbage, med en væsentligt forringet kaleche og undrer mig over at et firma på den måde bare fralægger sig alt ansvar. De mener på alle måder at det er mit og kun mit problem? Kalechesmeden er på ingen måder ansvarlige for dette problem? Manden sig sgu endda til mig at han synes min kaleche er blevet meget bedre end før - ja de ting jeg bad om og betalte for at få repareret er jo lavet, så det er jo bedre, men at farven er ødelagt var jo ikke en del af aftalen

Så pas på derude - jeg kan på ingen måde anbefale andre at få vasket kaleche hos Kalechesmeden og jeg kan heller ikke anbefale Kalechesmeden pga. deres manglende kundeservice og evne til at tage ansvar for deres arbejde.

Mvh. Niels Lynge
Hej igen
Kørte lige forbi og tog et billede hen over kalechen....
Attached Images
File Type: jpg foto.jpg (500.8 KB, 27 views)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,542
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Groknappy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:14.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden