Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 563
1 medlemmer og 562 gæster
BlazeUid490lausy
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 18-04-2011, 15:37
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Citér:
Originally Posted by kylle Se indlæg
Jeg lytter lige med her..
Der er desværre ikke så meget at lytte på. Måske er der ingen der anvender Smartcraft. Jeg har selv skrevet med 3-4 forskellige forhandlere omkring det. 3 danske og 1 amerikansk. Den ene vidste det ikke. Den anden (forhandleren af motoren) skulle have over 2.000,- for de ekstradimser der skal til ud over selve Mercmonitoren, så det hele kom op på godt 5.100,-. Den tredje mente der blot skulle et kabel til ca. 160,- kr. til. Alle autoriserede Mercruiser-forhandlere. Amerikaneren kunne sælge mig hele sættet, dvs. instrument og kabler, til ca. 3.000,-. Men jeg er endnu ikke blevet præsenteret for en liste over hvad man skal bruge. En ting er helt sikkert. Det er ikke nok kun at købe instrumentet.

Vi kommer i øvrigt til at ligge med røveren mod hinanden (næsten) så vi render jo nok på hinanden i løbet af sommeren. Jeg var i øvrigt i morges i havnen for at søsætte, men havde åbenbart misforstået min medhjælp (eller noget i den stil). Så jeg måtte aflyse kranløftet med havnefogeden. Surt show . Det var den eneste dag jeg havde mulighed for at tage et par timer fri fra arbejde - og så i det vejr.
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,006
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeUid490lausy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:21.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden