Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 335
1 medlemmer og 334 gæster
EROinsotte
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #37  
Gammel 22-02-2009, 09:13
Anders kr's Avatar
Anders kr Anders kr er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Nordsjælland
Indlæg: 935
Så Volvo, skulle være vejen frem?

Men det rigtig nok, der er mange faktorer der spiller ind, jeg har oplevet at på både den forige båd, og min nuværende shakespeare, som bør være med MR, at gear skiftet er hammer svært at få indstillet rigtig, og cut out switchen virker fint, men det Mega svært, især at få bakgearet til at fungere, det lykkes på den tidlligere, men den nye rodet jeg en del med det i efteråret!
__________________
Seamaster 33 classic 1999 Diemax 6-260
Kawasaki 750SX jetski 1992
Glastron CVX 20 1976 5,7 liters V8 300hk årgan 1997
Shakespeare 13' 6"V sportmann 130hk yamaha V4"GO FAST"
Tidliger både,
Shakespeare shadow 16 årgang 1977 3,0 mercruiser
Glastron ssv 164 3,0 LX mercruiser
Suzumar 260 med en 9,9 johnson
Suzumar 300 med en 15hk Honda

Powermarine.dk
Powermarine-shop.dk



20 43 99 58
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,760
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Nelsontow
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:23.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden