Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 150
0 medlemmer og 150 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Stations 2
View Single Post
Gammel 10-02-2009, 20:38
Jess's Avatar
Jess Jess er offline
Ægte Fenderen-mand

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Jægerspris
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Hr. Surtopstød??? ja det må du sku nok sige, hvor skal man finde en bane til lovligt Race til scootere og biler????

Man kan melde sig en i en klub og få lov til at køre 2gange om året. det jo os vildt fedt! eller Not.

Danskerne er jo totalt imod baner til sådan noget fordi det støjer så forfærdeligt....

Ang flugtskydning? nogle gange kan det betale sig at tage den rigtige skostr. på så det ikke klemmer for meget, så drejer historien sig heller ikke.
Nicolaj, der er en hårfin grænse når man diskuterer, hvadenten det er face to face eller i et forum. Det er fint at udveksle argumenter men når du beskylder mig for at gå i små sko så bliver jeg sgu sur !!!
Jeg har mistet 2 skolekammerater der kørte på tunede knallerter og hevet en hel familie ud af en totalskadet bil efter de var blevet påkørt af en "gejlet" bil der kørte ræs, så ja det farver min holdning til emnet.
Hvad angår politiets holdning til tunede knallerter og biler, så er det det samme , de kender statistikken og det er dem der skal ud og fortælle familien at deres kære er døde eller invalide når det går galt.

» Statistikker
Medlemmer: 127,633
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Ricardomog
» Sponsorer