Jamen Lars jeg er skam enig, jeg opfordre heller ikke til at køre race på vejen eller flugtskyde i villakvarteret. Gentager mig selv nu, men hvis politiet vil have Respekt så må de fanme os vise sig som menneskelige personer. Jeg har respekt for det arbejde de laver i Nattelivet, for det gør en bytur sjov og hyggelig, og også for hvis de fanger en der kommerblæsende i et villakvarter, no doubt.
Men de mister min respekt FULDSTÆNDIG, når de ser rødt som ovenfor. De må forstå at selvom bilen er lav og har en hækspoiler og lyder anderledes end deres mondeo så er personen inden i menneskelig og ikke en eller anden hjernedød motherfucker, det handler om at politiet har en hobby i fritiden der måske hedder cykling og roning, så ser de geilede biler, hurtige speedbåde, knallter, som fjenden og det må de fanme ikke, selvom man har gjordt noget lidt forkert kan man godt fortjene at blive behandlet ordenligt!
Jeg har min holdning som jeg har, fordi jeg har oplevet noget totalt utilgiveligt fra en betjent som stoppede min bedste ven i hans porsche og tiltalte ham som idiot og noterede at han ikke kørte med sele hvilket han gjorde!. Heldigvis vandt vi retsagen efter 1år nu.
Baaahhhhhhhhhhhhhhhh