Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 181
0 medlemmer og 181 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Ebay/paypal
View Single Post
Gammel 25-12-2008, 21:53
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Du har lige gjort noget.............som du ikke fortryder.

PayPall fungerer fremragende og din sikkerhed er stor på PayPall. Jeg har benytter PayPall og e-bay i snart 7 år og købt meget der, derudover har jeg benyttet paypall udenfor e-bay (der findes internetbutikker hvor man kan handle med paypall) og det er et glimrende og sikkert system

Fordelen ved paypall er at køber aldrig får dine kortdata - kun paypall har dem

Jeg har 2 gange oplevet at en vare ikke kom frem - så åbner du en "dispute" på PayPall og får en e-mail kvitering. Kommer varen ikke og sælger fx ikke reagerer får du pengene tilbage på din konto indenfor 2 uger - og det virker!! derudover smides sælger ud af e-bay og paypall systemet

Så glæd dig - der er en masse penge at spare på e-bay - og betalingssystemet PayPall er genialt og effektivt - det virker bare

Hvis du sælger noget på fx e-bay kan du også benytte systemet og få penge tilbage på dit kort - det har jeg også benyttet

Du er garanteret ubegrænset på Pay-Pall hvis du snydes ved at en vare fx slet ikke kommer frem eller sælger er en bedrager - jeg købte engang et BMW EsiaBas diagnosesystem af en polak - han sendte mig en CD men glemte systemet han reklamerede med - prisen var 4800 Dkr. Jeg åbnede en "dispute" og pengene blev 10 dage efter tilbageført af PayPall - sælger blev blacklistet og hans konto lukket af paypall - så jo det fungerer.

Bemærk at din konto kan være "verificeret" og ikke verificeret det betyder at du som uverificeret pay pall bruger har et beløbsmax på vist nok 500 USD - hvis du anmoder om verificering så trækker Pay Pall 1 USD på din konto - på kontoudskriften står så en kode du skal indtaste på Pay Pall så får du din 1 usd igen og du er verificeret for større beløb - det er en måde de bruger til at sikre sig at du er den du siger du er

"Any Grease is better than no Grease at all"

Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937