Jeg bruger min iPad, som jeg også bruger til et hav af andre ting, bl.a. Skriver jeg lige nu på Fenderen fra den ;-)
Men prøv at sammenlign størrelsen på skærmen af en iPad, lig prisen for den og Navionics til, så lander du omkring 3500 kr....
Hvor meget kort og hvilken størrelse skærm får du for 3500 kr i et marine instrument ?
Jeg har de sidste to sæsoner sejlet med både iPad og Garmin, de viste alt 100 % ens, og der var ingen drift forstyrrelser på min iPad, til gengæld havde min Garmin en tendens til at blive for varm, også gik den ud....
Efter skift af båd har jeg valgt, at vi kun sejler med iPad, som eneste elektroniske navigation, så er der heller ikke mange elektroniske dimser ;-)
Jeg har i øvrigt ikke set ret mange negative indlæg omhandlende Navionics og brug af tablet....snarere tværtimod.
Ville jeg bruge et marine instrument hvis prisen var mere menneskelig ?? Ja måske....men faktisk tvivler jeg, da jeg under alle omstændigheder har min iPad med mig.....Hvis ikke producenterne af marine instrumenter ser skriften på væggen snart, vil de tabe til tablet markedet, stort....