Det her er måske ikke til megen hjælp, men here goes..
Jeg havde akkurat det samme problem, da jeg monterede servo i min Suntop, sammen med SX drevet for et par år siden. Drejede jeg forsigtig, gjorde den det næsten aldrig, men drejede man hurtig, som man ofte gør ved havnemanøvrer, så huggede den voldsomt i servo'en.
Tænkte også at det må være luft, så jeg drejede fra side til side, med motoren slukket og startet, men lige lidt hjalp det. Jeg kørte med noget ret dyrt Castrol automat gearkasse olie.
Cylinderen jeg havde monteret, var en overgemt OMC Cobra cylinder. Den så ikke ud til at have være monteret nogensinde, der var stadig plastpropper i olietilslutningerne. Jeg kunne ikke forestille mig at der var noget galt med den.
Men jeg valgte alligevel at skifte både den og servopumpen. Jeg havde en anden type cylinder liggende, original SX cylinder og købte en ny servopumpe. Det løste selvfølgelig problemet, men jeg har aldrig fundet fejlen. Jeg har en mistanke om at pumpen var slidt.
Jeg skiftede begge dele, da jeg vidste at det ville blive noget svineri med olie ud over det hele, samt noget bøvl. Så jeg ville ikke risikere at skulle i gang igen, hvis det var den forkerte del jeg skiftede.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish
http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G