Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 209
0 medlemmer og 209 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 29-01-2013, 17:55
Hugoianer Hugoianer er offline
Landkrabbe

Tilmeldelsesdato: Jan 2013
Bopæl: Danmark
Red face Tusind tak :-)

Det lyder jo bare alle tiders,Det er da bare skønt at man på et par timer herinde kan få løst nogle af de ting man har grublet over de sidste par mdr, så tak skal i have :-)

Jeg må en tur i havnen og se om jeg kan få lirket den der skive af samt zinkring :-) Ellers lidt sjovt, for da jeg købte zink ringene til propellen i tempo bådudstyr viste jeg dem et af de her billeder og spurgte om der var en ring eller lign man kunne købe for at og sætte på for at den blev jævn i kanten fik jeg svaret nej, efter de var 2 mand høj der havde studeret mit foto. Derfor jeg lige havde lidt svært ved at fange at det faktisk var et stykke der er beregnet til at skifte med mellemrum, noget de jo burde have oplyst samt prøvet at sælge mig.

formoder at der så har været tale om en fejl når den gamle ejer har haft bundmaling på den krans ? for er det en anode skal den vel stå umalet ?

Ang. den der gummi membran så må jeg en tur på hovedet i motorrummet og se om den ser sprød ud, båden var tør da jeg købte den så håber da den er ok

Den der membran der sidder udvendigt på båden og omslutter drev mod skrov, ligner mest en løs flap et eller andet, har den kun betydning for vandmodstanden ?

Sidst redigeret af Hugoianer; 29-01-2013 kl. 18:07.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,760
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Kevinsob
» Sponsorer