Fenderen.dk
>
Startside
Forum
Brugernavn
Husk mig til næste besøg?
Password
Forum
Register
Gallery
FAQ
Medlemsliste
Kalender
Gå til side...
»
Online brugere: 738
2 medlemmer og 736 gæster
Dennis02Q
,
EllisReaga
Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu
Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL
Emne
:
Kan man vinterkonserverer uden at starte motoren?
View Single Post
#
4
26-11-2012, 16:27
Miss Mancini
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
ja, det var sådan jeg vinterkonserverede min båd sidste år, og den overlevede vinteren uden frostsprængning...
__________________
Chi non risica, non rosica
Miss Mancini
Vis profil
Send en privat meddelelse til Miss Mancini
Besøg Miss Mancini's website
Find alle indlæg af Miss Mancini
» Statistikker
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
Velkommen til vores nyeste medlem,
Dennis02Q
» Sponsorer
Powered by
vBadvanced
CMPS v3.2.0
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu
08:07
.
Kontakt os
-
Fenderen.dk
-
Arkiv
-
Top
Design By:
Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By
Branden