Til Strøjer!
Jeg synes ærligt talt du skal til, at stoppe din dårlig opførelse - det er jo en hel børnehave det her! du bliver ved! Det er ved, at være chikane!
Sagen hænger sådan her sammen. Jeg er en seriøs person der havde set dette bruger forum som jeg som jeg syntes var et spændende sted, og havde en del spørgsmål I måske kunne hjælpe med herinde, da jeg så kigger under links ser jeg at der ligger mange forskellige slags links, og i hele bruger forum Bruger med henvisninger til egne ting/sider også under signatur!
Tænkte jeg, at jeg ville starte med at lægge et link til min båd gruppe hvad jeg ikke betragter som reklame! - da jeg er færdig, og skal sende oplægget ryger mit net ned så jeg når ikke, at se om det er på eller ej. Da jeg så endelig kommer på igen. er det der ikke og går ud fra at det ikke nåede frem, og prøver igen men nettet går ned igen så jeg viste slet ikke, at det var kommet på! derfor lagde jeg navnet på min gruppe under signatur ligesom så mange andre.
Så prøv lige en anden gang, at finde ud af sammenhængen inden du overfalder follk verbalt og er nedladende ! Den tråd jeg oprettede er seriøs! Men den er åbenbart for svær at, svare på!