Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 191
0 medlemmer og 191 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 09-11-2008, 13:02
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Indlæg: 2,573
Eberspächer eksisterer i bedste velgående - men der er minumal forskel på webasto og eberspächer, herhjemme er webasto klart at foretrække da de har et eget reservedelslager og fin support - på webasto er den nærmest ikke eksisterende (taler af erfaring da alle vores biler vi leverer på arbejde har et sådant fyr instaleret)

Service er der ikke noget af - det skal ikke efterses etc. sker der noget med fyret er det som regel brænderen der giver problemer - og så skifter man brænderunitten det tager ca 20 minutter - men webasto er super driftsikkert - vi har leveret tusinder og haft meget få fejl.

Når fyret er instaleret skal det stilles i co (man stiller hvor meget ludt det skal blæse ind - man måler co tallet og finjusterer det) det er vigtigt at stille det ind første gang idet de fleste brænderproblemer skyldes at de fx soder etc. og det skyldes manglende justering fra nyt af.

Vi har diagnoseudstyr og målegrej på arbejdet - og jeg har ca 1 gang om året koblet mit fyr op på det - co tallet ændrer sig ikke når det er justeret korrekt - vi kan også udlæse alt på fyret (drifttimer - antal starter - fejlkoder etc) mit fyr har pt. ca 130 starter og en drifttid på ca 70 timer. På konens bil - min gamle - har fyret ca 700 starter og ca 500 drifttimer begge har kørt 100% problemfrit

Du behøver ikke få det instaleret af en peugeot forhandler - som regel ved de ikke meget om fyr - men en webasto forhandler kan gøre det mindst ligesågodt - der er fx ketner i glostrup der er forhandler
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"

"Any Grease is better than no Grease at all"





Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991


Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9

Og sikkert nogle flere jeg har glemt

Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,767
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JordyVany
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:38.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden