Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 717
0 medlemmer og 717 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 22-12-2011, 11:22
thg thg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Nøj der er gang i den - men ellers en noget ærgerlig tråd - som jeg syntes endnu engang røget af sporet.

I min optik handler det vel ikke om at Allan skal have flere penge eller ej, men at hans båd, med Bavaria hjælp og hans egen selvrisiko, skal kunne sejle og starte til april måned. Det er vel derfor man tegner en forskring?

At der er fokus på erstatningen og ikke løsningen forstår jeg ikke? En kontant erstatning hjælper jo ikke Allan - det får jo ikke båden ud og sejle. Hvordan skal en kunde iøvrigt kunne acceptere erstatningen ikke når han ikke ved hvad mekanikeren vurderede skadens omfang til at koste?


Det handler om det samme for mig! Men eftersom det iflg. Bavaria ikke er deres (eller andre forsikringsselsskabers) ansvar at lave båden eller anvise et værksted, så må det interessante jo være om han kan få lavet båden for det udbetalte beløb.

Og jeg er helt enig I at det ikke er en løsning bare at give kunden en kontant erstatning, men hvis lovgivningen er sådan, kan vi jo ikke gøre meget ved det...
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,779
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, WileySaf
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden