Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 360
0 medlemmer og 360 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 973, 07-06-2024 at 01:28.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 22-12-2011, 11:08
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Nøj der er gang i den - men ellers en noget ærgerlig tråd - som jeg syntes endnu engang røget af sporet.

I min optik handler det vel ikke om at Allan skal have flere penge eller ej, men at hans båd, med Bavaria hjælp og hans egen selvrisiko, skal kunne sejle og starte til april måned. Det er vel derfor man tegner en forskring?

At der er fokus på erstatningen og ikke løsningen forstår jeg ikke? En kontant erstatning hjælper jo ikke Allan - det får jo ikke båden ud og sejle. Hvordan skal en kunde iøvrigt kunne acceptere erstatningen ikke når han ikke ved hvad mekanikeren vurderede skadens omfang til at koste?

Vi har i dette efterår haft særdels hårdt brug for vores forsikring med en vandskade, hvor regn har løbet ind under et vindue i 5-10 år og en motorhjelm der sprang op ved 130 på motorvejen. Ingen af gangene har jeg fået af vide hvad det kom til at koste - jeg har blot betalt 2 x selvrisiko ved kasse 1, når skaderne var udbedret. Jeg har, i forbindelse med vandskaden, kvitteret for fuldført arbejde når håndværkerene var færdige med hvert enkelte rum, og i sidste ende har jeg bedt om at få papirene udleveret hvilket i begge tilfælde så er sket.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..

Sidst redigeret af Lars T; 22-12-2011 kl. 11:19.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,987
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, eyiyvegkask
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:44.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden