Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 648
3 medlemmer og 645 gæster
FortuneTigerJsd684Boamy, Michailuum, TigerKsdfew584lerma
Fleste brugere online var 945, igår at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #139  
Gammel 21-12-2011, 17:59
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Min båd er forsikret for x antal kroner, det samme er min motor. Så skulle jeg få en totalskade på motoren, så får jeg udbetalt det beløb den er forsikret for. Dette har Ærø i dag bekræftet for mig, da jeg har haft ringet til dem.

Hmm du få kun penge med en motortotalskade hvis der handler sig om en ulyklige handling ,synkning etc .Og ikke hvis din motor gå bar i styker i fordi du har glemt oile ..
Motoren er ikke forsikkert i sig selv ,men båden med ingå i den total forsikringsumm svarende til bådens aktuelle handelsværdi ...dine motorer som er( måske ??)30 år gammel har ingen handels værdi tilbage og du få max 30 % af nyprisen ..Hvis du er heldigt....
..

Mærkligt at den ansatte du har snakket ikke kender til ærøs forsikringsbetingelser ,måske prøver du først at gemnenlæse dine forsikringsbetingelser . selvføligt har din selskab fradrag med so en gammel båd som din ..


Ligeledes sagde de, at de ved et havari bringer båden tilbage i den stand den havde før havariet, men at de naturligvis ikke kunne garantere, at der ville blive brugt nye reservedele, hvilket jeg finder helt naturligt.

igen nonsense Ærø bringer ikke din båd tilbage i den stand ,de betaler en beløb svarende til delens ,motorens aktuelle handelsværdi ligesom med alle andere(minus fradrag for ælde ,slit etc) ..

Igen....man kender ikke sit forsikringsselskab, før man har haft brug for dem...

Ja håber din båd synker ,du få en totalforlis.få forsikringsbeløbet udbetalt og ærø løber fra 200.000 dkr bjergningsregning og du skal selv betaler alle omkostninger dermed .
so finder du dette hurtig ud af ..og komm ikke hylende til mig ...
Sakset fra ærøs forsikringsbetingelser -
Begrænsning i bjærgningsomkostninger:
Ved at yde erstatning for totaltab kan Søassurancen befri sig for ethvert ansvar for bjærgningsomkostninger, for hvilke sikrede ikke allerede hæfter på tidspunktet, hvor Søassurancen meddeler sikrede, at skaden vil blive opgjort som totaltab. "

Så hvis du nu har 9000 kunder ( efter eget udsagn ), så er det vel sandsynligt at de 8700 aldrig har haft brug for deres forsikrings selskab, og da I uomtvisteligt er de billigste på markedet....ja så vil langt hovedparten af dine kunder være tilfredse.

Faktisk 9300 ,med nye kunder hvert dag
.Og jeg hanter ca 300 danske skadesager per år .

Ja vi er Danmarkst ABSOLUT billigste , vores kunder sparer min 35% i præmie HVERT ÅR ,often 50% so vores kunder har råd til at købe din dyrt bensin .. ,
Husk nu vi har yachassistance og all risk dækning ..
Dermedhar vi også en af Danmarks BESTE Kasko Dækning.

Hvis du lige venter lidt til BÅDNYT kør den forsikringstest i feb.2012 få du dette også på sort /hvid.

Jeg er næsten sikkert på at ærø dumper stort i den test pga forsikringsbetingelser....


Personligt lytter jeg lidt mere til de der har haft brug for deres forsikringsselskab.....

ja peter gør bar dette, du har måske forstand med salg af dyrt bensin men bestemt ikke med forsikringer ..

Her en enlag fra en sur ærøkunde
Sakset fra BG
Skrevet: 21-11-2010 12:28:14

Hvis du ønsker Kasko så kan jeg bestemt IKKE anbefale Søassurance Ærø og lystbaade.com og hvad de ellers kalder sig..

De har nok de dårligste forsikringsbetingelser der overhovedet findes på markedet.

Er din båd feks. over 7 år gammel erstatter de kun 20% af din drivlinie ved en påsejlning, Da de afskriver på din båds værdi.


Jeg havde min Campion forsikret hos Søassurance Ærø, jeg sejlede på en sten som ødelage for ca. 20.000 kr. på mit drev. jeg kunne få 1.200 i erstatning efter de havde trukket 2.500 i selvrisiko, og dette var enda efter en lang kamp med dem, for de ville ikke give en krone da jeg anmeldte skaden første gang, så jeg takkede pænt NEJ og skiftede selskab med det samme

FLERE SPØRGSMÅL peter ???

Hm jeg poster snart en par fine anbefalinger fra mine "tilfredse" kunder ,de breve fra de 3 sure kunder har du ja læst

Sidst redigeret af Manorwar; 21-12-2011 kl. 18:26.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,495
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew584lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden