Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 680
0 medlemmer og 680 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #99  
Gammel 20-12-2011, 20:54
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Fletcher14 Se indlæg
Det er simpelthen så godt skrevet, thg.

Bavaria forekommer, at være et vrag med kraftig slagside, bugnende fyldt med rod og uprofessionalisme, med et kølvand af grov, ansvarsløs og hensynsløs omgang med bådejere og tillid - og deraf følgende spor af klage efter klage efter klage efter klage.

En hurtig søgning på Google viser et usædvanligt og uforholdsmæssigt højt antal af rasende, utilfredse og snydte kunder, der går meget langt for, at advare andre. I en af de utallige advarsler var endda citeret et brev fra Ralph, der håner en kundes lille pik.

http://www.smaabaadsklub1.dk/forum/f...=14802&GBID=28

Jeg er normalt ikke sart, hvad angår kønsdele eller virksomhedsdrift, men, at svare så frækt - til en presset person, der står med en skadet båd og en forsikring, der viser sig, at være virkningsløs, er for galt.

Her er et bidrag til søgemaskinerne - og de mange ulykkeliges sager - og en hjælp til nye bådejere, der søger forsikring: Sejl langt uden om Bavaria Yachtforsikringer (www.bavaria-yacht.dk).
klage efter klage.????
antal af rasende kunder du henviser til ??
jeg kan finder på nettet er hele 3 klager siden 09 og ud af 9000 kunder i DK
Ikke dårligt
dette gør mig faktisk stolt.. og bekræfter faktisk at vores servicenivå er i top ..
søg lige på andere bådforsikringer på nettet eller specielt forsikringsklagenavnet ..
andere selskaber har flere 100 sager afgørt der OG normalt med forsikringstager som "looser" .ingen erstattning .

til en presset person, der står med en skadet båd og en forsikring, der viser sig, at være virkningsløs, er for galt.
???????
Den sjøve pikhistorie er blived obdigtet af den person "Linda Pedersen" - TEAM LIMA - som poster inlaget på ssk -
Har ikke haft en skade med os ,han er heller er ikke kunde hos BAVARIA -men hos TRYG ...o
læs lige den hele inlag før du kommer med so en nonsense her ..
team lima henviser også som du til en historie på nettet.

So du tro på alt på nettet ??Lidt naiv ikke ??
Og min ven -jeg er fafaden IKKE uprofessional eller snyde jeg eller BAVARIA folk .
Udtalerser som dette fra dig om mig og BAVARIA uden beviser er YDERST uprofessionel fra dine side..

Sidst redigeret af Manorwar; 20-12-2011 kl. 21:07.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,557
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, fluerse
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:48.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden