Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 551
1 medlemmer og 550 gæster
Gustavocox
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #19  
Gammel 24-11-2011, 22:22
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Næ, Peter508, du skrev intet om hjælp, det medgiver jeg dig, men da du skriver så rosenrødt om din kontakt til politiet, samt din og din ven, anklageren´s undren over min sag, så jeg ville da kun være taknemlig for lidt hjælp, for din fremstilling af politiet har desværre intet med den virklighed at gøre, der hersker her i Silkeborg.

Der har været flere sager om Silkeborg´s politi manglende lyst/evne til at hjælpe borgerne her i Byen, både i tv og den skrevne presse, og hver gang lover de bod og bedring, men mig bekendt er det ikke blevet bedre...

Jeg har rodet rundt med denne sag i over 1 år, og jeg har prøvet alt, jeg har betalt advokat regninger for over kr 18.000,- pga. denne sag, bla. lidt over kr 10.000,- til en civil retsag...

Civilretten gav mig 100% medhold, men den dom er intet værd, for han nægtede at fortælle dommeren i civilretten hvor båden er, og han er intet værd økonomisk og vil formentlig aldrig blive det...

Derfor gik jeg med dommen i hånden igen til politiet, og blev igen nægtet hjælp...

Jeg skrev kun om sagen herinde i frustration over hele sagen, ikke for at få betvivlet min beskrivelse af politiets manglende evne og lyst til at hjælpe til at hjælpe mig.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,695
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Gustavocox
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:09.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden