Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 165
0 medlemmer og 165 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 09-09-2011, 15:17
Peter508
Gæst

aaaah det er for let købt....

Som det ser ud lige nu, vil Enhedslisten få stort set samme position som DF har det i dag. Det betyder at den røde revolution vel mere eller mindre er over os....

Ren økologi i landbrugs sektoren, 30 millarder tages fra vores pensioner, hvilket for mig personligt betyder 25 år manglende renter, som trods alt sidst på måneden også bliver til penge....

Jeg er stort set enig i, at den økonomiske politik under Anders Fogh var lavet af Lykketoft og hans kumpaner. Men ligesom jeg ikke mener at vi kan give regeringen skylden for krisen, kan de heller ikke tage æren for opsvinget, dertil er vores økonomi simpelthen for lille, og vi er for afhængige af andre....

Jeg bygger min begrundelse på håndteringen af krisen, og selvom jeg ikke bryder mig om Lars Lykke og Claus Hjort, så har jeg dog mere tiltro til dem, end den samlede rød blok....

Vores BNP er stigende, DK ligger i top 5 i Europa i økonomisk vækst, i 2. kvartal 2011 er der skabt 5700 arbejdspladser.

Rød bloks vækstplan vil total set skabe 18.ooo arbejdspladser ( iflg. S ) hvilket er mindre end det blå blok skaber. Og de 18.000 job kommer ikke fra dag 1.....

Og sådan kan jeg blive ved.....
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,631
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, MichaelCusty
» Sponsorer