Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 617
1 medlemmer og 616 gæster
TigerKsdfew587lerma
Fleste brugere online var 945, I dag at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 10-08-2011, 16:45
Kilaasi Kilaasi er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2011
Bopæl: Nuuk
Indlæg: 11
Hej igen.
Syntes lige jeg måtte give lidt input herinde.
Har fundet ud af at chokkeren har siddet fast. Det har så løst noget andet som ikke er nævnt foroven. Jeg behøver nu ikke at pumpe og holde gashåndtaget helt fremme for at starte motoren. Nu kan jeg blot (nogen gange) dreje nøglen for at starte motoren. Hvis den ikke starter må jeg selv holde gasspjældet (tror jeg den hedder) åben for at starte den.

Jeg har skiftet alle tændrørene, skiftet brændstoffilter med vandudskiller, tjekket tændingen og renset strømfordeleren, men har stadig problemer med for lav RPM ved neutral stilling. Den bliver stadig for lav når motoren bliver varm.

Jeg har også opdaget at der ingen er DC spænding at måle på elektrisk chokeren (monteret på karburatoren). Det er også den der er koblet til gassjældet. Men hvornår, hvorfra og hvor stor en spænding den får kender jeg desværre ikke til. Håber der er nogen derude der kender noget til det.
Jeg tror det også er den der lige misser at åbne gasspjældet når jeg starter motoren.

IAC (Idle Air Control) var også pludselig interessant på et tidspunkt. Men ser ikke ud til at den findes på min type karburator?

Jeg er lidt lost herfra, så jeg håber nogen kan give flere gode idéer.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,483
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew587lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:00.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden