Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 733
2 medlemmer og 731 gæster
grsuvInfex, Phillipgisse
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #46  
Gammel 20-04-2011, 07:19
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Hvis du skal betale det hele forud svarer det næsten til at købe motoren hjem selv, men også kun næsten. For bagefter skal du ud at finde en der på ansvarlig vis kan montere motoren for dig.

Et regneeksempel fra mit eget køb. Jeg skulle bruge en 5.0 MPI med det hele. Dvs. inkl. transom og drev. Den har Ketner sat til 105.000,- og det er den pris der betales overalt i DK hvis man køber hos en autoriseret forhandler. Hvis jeg selv køber den hjem kan jeg gå på nettet og finde det jeg skal bruge. Men jeg skal så også selv kunne vurdere om jeg får det der er behov for. Denne pakke fra UK ser ud til at indeholde det samme som pakken fra Ketner, men jeg er ikke sikker !!! http://www.keypart.com/mercruiser/pe...es/50l-engines. Den estimerede pris inkl. moms i UK og fragt til DK er i omegnen af 80.000,-.

Du skal selv kunne vurdere om pakken er tilstrækkelig
Du skal selv finde en der kan montere

Mit eget valg på den "autoriserede model" blev udelukkende truffet af hensyn til den fortid jeg havde med båden samt at jeg ikke kunne byde resten af familien at løbe endnu en forhøjet risiko. Hvis man i forvejen er et par hundrede tusind bagud på bådbudgettet, er der nogle af os der trods alt ikke har råd til ret mange flere missere.
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,765
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Windows_11_2024
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden