Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 448
0 medlemmer og 448 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #54  
Gammel 17-01-2011, 19:36
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Angående Benzin snyd, der er der flere måder, bla. den måde en Fynsk forhandler snød med afgifterne på. Han undlod ganske simplet blot at registrere alt det benzin han købte, så eksistrede det ikke, og kunne sælges uden afgift til købere der var med på den, det vidste sig af gå godt i flere år, der er tilsyneladende ikke meget kontrol alle steder, denne sag har også været meget fremme i dagspressen.... Jeg mener snydet var omkring 30 mill, men er ikke sikker...

Det er så ikke helt korrekt....Han hentede brændstoffet syd for grænsen i tankvogne, og solgte det via hans egne stationer. Kunderne betalte næsten fuld pris for det...

Man kan ikke købe ikke registreret brændstof i DK. Det er uden undtagelse de større selskaber, der sidder på al raffinering af brændstof i DK ( Statoil, Shell, Q8, OK og Uno-X ). De mindre selskaber der eksisterer på markedet køber alle ved samtank, som er en sammenslutning af nogle af ovennævnte selskaber.

Campion jeg er chef for Uno-X i DK....ikke adm. dir. endnu ;-)

LarsT JET !!!! sagde du JET.... man må ikke bande i kirken unge mand...
Jeg har dog været 8 år ved Jet, men de sidste 3+ år har jeg været ved Uno-X og YX....

Nico... Var det egentlig dig Peter som var i radioen sidste fredag med de stigende brændstof priser? Det var en højt stående medlem der hed Peter hos et brændstof selskab
Nu hedder jeg jo faktisk ikke Peter, men mit navn er lidt specielt, og jeg er lidt forsigtig med at smide mit navn rundt i offentlige fora'er. Mest fordi jeg har den stilling jeg har, og i den forbindelse prøver jeg at værne om mit privatliv, så ikke ansatte, konkurrenter m.fl. så nemt kan google mig, og finde ud af hvad jeg bedriver tiden med i min fritid...
Beklager Peter. Jeg kom i tanke om sagen fra pressen, og refererede blot sagen som jeg huskede den .....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,355
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, MatthewVer
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:11.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden