Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 184
0 medlemmer og 184 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 16-01-2011, 20:59
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand

Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Lynæs den kommentar synes jeg er lidt brugt, og ved siden af. Når jeg ser en komme kørende i en stor fed Mercedes, er min 1. tanke altid "han har gjort noget rigtigt og godt" lige efter kommer tanken "han har kvalitetssans"....
Min mening er, at man kun tildels kan tolke noget ud af folks valg af bil. Hvis man har valgt en lavprestigebil som eks. Hyundai, Renault Megane (min egen), Suzuki Swift, Citroen Berlingo signalerer man at man enten blot anser bilen som et praktisk redskab, eller også at man ikke ønsker eller kan betale mange penge for en bil. Det signalerer ikke nødvendigvis at man har dårlig smag eller mangel på kvalitetssans. Det samme med en Audi, VW eller Mercedes for den sags skyls. Det kan enten betyde god kvalitetssans og at bilen er noget der betyder noget for én. Eller også at man ikke tør ses i andet - det går ud over image'et og man vil jo godt være med i kvalitetsklubben. Dvs. at andre sætter en i den bås man gerne vil sættes i. Det er dyrt købt image, men helt sikkert noget der gøres. Vi har en i omgangskredsen der mener at hvis hun køber en sort Golf signalerer det det rigtige for hende, mens den Skoda vi andre har foreslået hende, er helt udelukket - pga. det image det vil give hende. Og hun ved absolut intet om bil-kvalitet. Derfor kan jeg heller ikke altid helt få den samme tanke som du skriver om med den Mercedes. Det er lidt ligesom drengene på min søns fodboldhold. De går alle i Bjørn Borg underhylere, og hvor meget tror I de går op i underhyler-kvalitet. Nogle gør måske, men det handler nok mest om at være med i den rigtige flok.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,632
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, GregoryRof
» Sponsorer