Warthburg båd!!!
Anede ikke at det eksisterede. Selv hvis den skulle trække mig op på vandski, ville motoren da brænde sammen
Supra vandskibåd er også et fint skiv, der var jo en til salg i Århus for nogle måneder siden til 30.000.-
Lidt brugt at se på, men kunne nok fikses op. Eneste minus ved Supra'en er at fribord er meget lavt. Jeg har en kammerat på ca 100 kg, hvis han stillede sig hen bagi, tror jeg at den vil tage vand ind......
Mastercraft 190 prostar fra slutningen af 1990'erne er den absolut fedeste.
Op igennem 1990'erne, hvor jeg havde fået øjnene op for vandskibåde, opdagede jeg nemlig denne. På det tidspunkt havde jeg abonnement på "Powerboat magazine" og de havde netop en test af 190 Prostar årg 1997. (har stadig bladet)
Fuck hvor var(er) den fed. Den kom lige en tak højere op på listen, end Ski Nautique'en.
Så altså, 190Prostar som nr 1, Ski Nautique som nr 2.
Der er ikke så mange Prostar her i landet, så Ski Nautique er nemmere at finde, medmindre man skulle tage en hjem fra Tyskland eller England.
Bayliner har faktisk også lavet en vandskibåd, Ski Challenger hedder den. Dem er der ikke ret mange af. I USA kan de findes til ingen penge, men fragt hjem og CE mærkning........