Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 140
1 medlemmer og 139 gæster
Brianawaro
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #15  
Gammel 19-12-2010, 22:46
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Selv kølingen af motoren vil nok ikke blive det store problem, der burde man kunne bruge det orginale system med køler og blæser, den luftmængde det skal bruges til at trækkes gennem en radiator for at køle motoren ned burde sagtens kunne trækkes gennem systemet ved hjælp af den orginale blæser og nogle luftgæller til ind og udgang, det er helt sikkert udstødnings-manifoldene der er det store problem.

Man kunne vel også gøre det nemmere, og blot bruge sejlvandet til at køle motoren ned med, det kræver vel blot en passende termostat og et sted at tage kølevandet ind og og et sted at lede det ud igen, det ville kunne løses let og billigt når man ikke skulle tage hensyn til at få vand i cylinderne via udstødningernes udgang og kølesystem..

Men der er jo helt sikkert en grund til at det ikke gøres i større udstrækning end det gør.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,672
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Brianawaro
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:27.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden