Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 633
1 medlemmer og 632 gæster
ChesterBip
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Ny bil....
View Single Post
  #28  
Gammel 12-11-2010, 18:51
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nåh ja Rolf efterlyste egne erfaringer...

Citroen C5 - jeg var nummer 3 i DK der fik den som stationcar. Omkring køre comfort er det den bedste bil jeg har haft, jeg har kørt nonstop til Italien i den, uden at være øm i skuldre, lænd eller andet.
Men det elektroniske i den var dælme ikke helt godt. Ud af den blå luft kunne motoren gå ud, også skulle strømmen pilles fra batteriet for at få den til at køre igen. Bagruden havde det med at springe op, da det var med en elektronisk lås....Da bilen passerede de 150.000 km væltede regningerne ind, sågar motoren fik en hoved renovering....

Passat - jeg har haft den "nye" Passat ( afløseren kommer til januar ), jeg var sindssyg glad for den, der var virkelig meget value for money. Eneste lille minus var at det var med pumpedyse motor, og den lød lidt som en gammel taxa i tomgang.
Det var så en stationcar ( min sidste ), den lå godt på vejen var dog en anelse vind følsom.

Ford Mondeo - jeg har kørt 165.000 km i min nuværende bil som er den nyeste Mondeo 2.0 diesel Titanium. Jeg er super super glad for den, motoren kører som en drøm, den har pænt med speed, det multifunktionelle rat, med betjening af stort set alt, fungerer helt fantastisk. Dog er der mange knapper, og det skal man lige vænne de små tykke fingre til....
Den ligger virkelig godt på vejene, jeg kan tydeligt mærke at den er både længere og bredere end Passat'en.
Til dato har den ikke fejlet noget som helst, der har kun været almindelige service udgifter på den, og den har endnu ikke svigtet en eneste gang.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, eNietefN4XZKF
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:40.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden