Fenderen.dk
>
Startside
Forum
Brugernavn
Husk mig til næste besøg?
Password
Forum
Register
Gallery
FAQ
Medlemsliste
Kalender
Gå til side...
»
Online brugere: 161
1 medlemmer og 160 gæster
Gregorydueft
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu
Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL
Emne
:
En anden type bådmekaniker
View Single Post
#
8
23-07-2010, 15:30
Ulman
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Citér:
Originally Posted by
nytdrev.dk
Ja, det er problemet, hvis man vil have et autoriseret værksted til at montere en "original" motor, der er købt uden om de officielle salgskanaler.
Heldigvis findes der mange mindre værksteder der gerne vil montere kundens motor også selvom den er købt hos en anden leverandør f.eks. nytdrev.dk
nytdrev.dk samarbejder bl.a med fire marineværksteder på Sjælland, der udelukkende monterer fabriksnye motorer leveret af nytdrev.dk. Anden form for reparationer, service mv. udføres selvfølgelig også, hvor nytdrev.dk leverer reservedelene til værkstedet, der fakturerer kunden efter de priser der er gældende hos nytdrev.dk
I øjeblikket har en kunde indleveret sin båd med henblik på udskiftning af en gammel MerCruiser 5.7 liter V8´er - valget faldt på en Quest Marine Engine 350" med komplet ferskvandskøling. På samme værksted holder en anden kundebåd, hvor nytdrev.dk har skaffet specielle manifolder/afgangsknæ efter kundens ønsker og specifikationer. Motoren i denne båd er en 502" MerCruiser MPI.
Og det var præcis det mit spørgsmål gik på. Værkstedet der vil montere den motor jeg selv har skaffet. Jeg vælger gladeligt det autoriserede værksted og den autoriserede mærkevare-motor fra. Jeg har den overbevisning at uautoriserede motorer, reservedele og værksteder er præcis lige så gode som de autoriserede. Overbevisningen er måske forkert, men den uautoriserede verden har ikke skuffet mig endnu.
Ulman
Vis profil
Send en privat meddelelse til Ulman
Find alle indlæg af Ulman
» Statistikker
Medlemmer: 127,511
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem,
MichaelLoxia
» Sponsorer