Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 199
1 medlemmer og 198 gæster
semmt
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 22-07-2010, 07:24
Softice's Avatar
Softice Softice er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: May 2009
Bopæl: Bramming
Indlæg: 772
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Efter dieselpest i tanken er det vigtigt, at udskifte brændstoffilteret hyppigere end tidligere, da der ellers er mulighed for reduceret gennemløb.

Se evt. dette link:
http://www.nytdrev.dk/articles.php?tPath=11

Omvendt havde diesel i vandtanken været en værre omgang......
Jeg har set dit link og læst det. Filteret bliver skiftet senere på året.
Vi var også glade for at det var vand i dieseltanken og ikke omvendt.

Hilsen Jan
__________________
Scand 32 Atlantic årgang 1984.
Volvo Penta Tamd40B. 165 hk Diesel.
XPH3700 MARLIN MMSI 219012643

Adventure Hunter 290T med Evinrude 9,9 HK 2T.

Tidligere både:
Banner 28 årgang 1974
120 HK Ford Lehmann 2715E Diesel
BW 71C 1:1
Fast aksel
14"/11" 4 bladet bronze skrue.

Tehri 245 ( Svalehalen ) med Parsun 2,6 HK 4T.

14' Vator styrepults jolle årgang?
25 HK 2 takts Evinrude model E25BACNB årgang 1982.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,574
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JayleVevy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden