Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 175
0 medlemmer og 175 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 10-07-2010, 17:09
Chribs
Gæst

Jeg vil helt klart fortrække en ca 18 fods bowrider med påhængsmotor, pga flere ting, der er mere plads inde i båden, den er som regel ikke så forslugen, den er meget billigere at holde kørende og udskifte om nødvendigt, den samlede vægt er mindre og som regel billigere i anskaffelse og vinterklargøringen er meget nemmere .

Der er pt en Hawk 535 (kender den ikke og kan ikke google den) med 115 Mercury på, til kr 72.000,- uden trailer, og den er helt ny. Men den ser noget billig lavet ud, og især førerstolen m.m ser billig og uforkompentabel ud, og er der sparet der er der jo nok også sparet andre steder, så den er jeg gået lidt fra igen.

Jeg køber måske en brugt med få år på bagen der er passet og plejet, og venter jeg til sæsonen er slut kommer der jo altid nogle gode tilbud, og da mit rådighedsbeløb til køb af båd jo er blevet decimeret en del, er det måske den vej jeg skal gå da jeg fortrækker at kunne købe kontant uden at skulle have den finaniseret.

Jeg har brugt mange timer til at tænke over hvad der skete, og har fået det lidt mere på afstand, og da det ser ud til både Ramus, hans søn og mig selv er sluppet uden varige men kan jeg nok snart igen sove roligt.

Jeg har fået rigtigt megen støtte af familie og venner, der har kun været positive og opmuntrende ord fra dem, og også de pæne ord herinde har hjulpet mig til mere ro i sjælen selvom jeg er flov over det skete, det vil nok altid sidde i baghovdet og formentlig gøre mig mere sikkerhedsbevist i fremtiden.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,500
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Vradoruyna
» Sponsorer