Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 634
0 medlemmer og 634 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #14  
Gammel 14-04-2010, 20:20
Sarah Louise's Avatar
Sarah Louise Sarah Louise er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2009
Bopæl: København
Indlæg: 152
Citér:
Originally Posted by goffy Se indlæg
[/B]
Vi kan heller ikke undvære vandet, båden er jo vores (sommerhus) med toilet /vand/ dobbelt gasblus/ ovn/køleskab/ varme/radio/fjernsyn. osv....
3 ugers sommerferie på vandet er hurtig væk så vi har puslet med tanken om at snuppe 4 uger.

ps. har i kikket på en anden båd og er der nogen bestemt mærke/størrelse i går efter
Ja, klart danske/svenske klassikere - de er solide, velbyggede og holder prisen nogenlunde....
Vi har jo aldrig haft egen sejlbåd før, så omkring de 28 fod så vi ikke drøner alt ned ved havnemanøvrer de første par gange :-P .. Det er netop det der med sommerhuset Goffy, at kunne tage væk i uger af gangen og leve livet (så må vi se om vi slår hinanden ihjel efter de første 5 dage med boglæsning og kortspil :-P ).... Hende vi er helt varm på (maxi 84) har netop radio/cd, ovn/gasblus, køleaggregat, toilet, 5 sengepladser, dæksluge i stævnen og så havde hun bare sjæl så det ville noget - meget vedligeholdt og nuværende ejer var tydeligvis forelsket i hende; det er for mig et godt tegn.. For så har han nok passet lige så godt på hende, som jeg har på min prinsesse

Det er nu spændende at realisere en drøm og se om det er hvad man går og tror....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,637
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bertakilug
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden