Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 134
0 medlemmer og 134 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #32  
Gammel 29-01-2010, 07:07
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Citér:
Originally Posted by Strøyer Se indlæg
Horizonblue, Var det ikke noget med dette sæt ?
Toyota laver udemærkede motorer, men jeg har ikke lige nogen fornemmelse af hvor meget skrald der er i dem der. Anyways, jeg er mest til tyske(diesel) eller amerikanske(benzin) motorer :-)

OG, jeg har lige indkøbt et styk Mercedes OM 603 6cyl 113 hk(defekt) der skal bruges som forsøgskanin til at lave manifolde, adaptor til V8 svinghjulskåbe, motorophæng m.m.

Hvis der bliver noget godt ud af det, prøver jeg med 2 x 113 hk, så ser vi hvor bovlam båden bliver. Originalt havde den jo 2x120 hk(benzin), så der er nok ikke den store forskel.

Hvis den bliver en sinke, må der tryk på motorerne(Selvom Nytdrev ikke anbefaler det, hehe :-)). Så ser vi om de sprænger i luften, bare de ikke gør det på samme tid.............
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,594
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, evelynus10
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:28.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden