Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 170
0 medlemmer og 170 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 17-01-2010, 09:59
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand

Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Rapl - jeg kan slet ikke forsåt at du har svært ved at forstå det. Sådan er konditionerne når man har med et privatejet forum. Det er ejerne som enerådigt bestemmer hvad for en information de vil have på deres site.

Tag f.eks. Mandagsbil, Lorte-Volkswagen,Lorte-BWM, Lorte-alfa - på alle de site bliver forhandlere, værksteder og producenter hængt ud til tørre - og der er intet de kan gør ved det. Det er iøvrigt i miin optik en af de gode facetter ved internettet. At man skal tage de informationer med et gram salt er så en helt anden sag - og persoonligt mener jeg at virksomhederne bør have en chance for at forsvarer sig selv, da ellers informationsstrøme går hen og bliver for ensformigt.

At nogle ejere dikatorisk vælger (i deres fuld ret) at slette, redigere, tilføje i indlæg, nægte at slette indlæg, nægte at slette upladet materiale mm. er jo et spørgsmål om etik, empati og morale - og bør vel egentlig stille brugerne spørgsmålstegn over hvorfor man bruge et site/forum som krænker brugernes yteringsfrihed. Men det er jo en hel anden sag.
Jeg synes du er dobbeltmoralsk Lars T. Du har i en stribe tråde på en tilsyneladende sober og voksen facon fortalt Manorwar at han ikke skal bringe sine BS-problemer over på fenderen.dk.
Med dit sidste afsnit, gør du jo præcis det samme. Det er DIT personlige problem med BS, er det ikke korrekt?

Som jeg ser det, er det helt utroligt at der er behov for 2 fora. Der bruges samme software og det er vel 90-95% de samme mennesker der er medlem på de fora. Så er der tilsyneladende en lille håndfuld medlemmer, som ikke kan lide hinanden, hvilket så berettiger flere fora. Men for alle os der egentlig bare gerne vil snakke båd, er det dybt underligt at det skal være sådan. Spi D er supermanden på BS. Nogle kan lide ham, andre kan ikke. Lars T og et par stykker mere er supermænd her på fenderen. Lynæs er selv supermand på lav-det-selv.dk. Og jeg oplever at når alpha-hannerne mødes, går det galt, og så må man hellere oprette et nyt forum.

Personligt ser jeg INGEN type-mæssige forskelle på BS og fenderen.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,611
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Jamesrab
» Sponsorer