Tak for dine søde ord mark b
nu er du ja den siste ,jeg har forventet at få en fint og kompetente udtale fra ..pga vores "heftige" diskusioner i fortiden ..du få min respekt ..

Jeg har opbygget mine virksomhed og min omtale i den maritime Danmark
som yderst kompetent og ekstrem servicemidet forsikringspirate
-ikke med en masse penge men med mangen timer hård arbejte .
Jeg hantere mange kunder daglig , hjelper mine kunder i nød 24/7
og op til dag er der ikke en dårlig posting på nettet ang mine skadebehandling og servicenivå med min nye samarbejdpartner .som du siger nu
Citér:
_at vores Forsikring faktisk FUNGERER-
|
Skift til bavaria har klart bevist at man kan kun lever op til produktet hvis baglandet er i orden .
Vores produkt er klart en mærkevare for en fair og yderst kompetent forsikringsløsning ..
Vi behander ALLE vores kunder fair og dette spejler sig i den rigtigt høje antalet af nye kunder.
og tegening af rigtigt fine forhandlerkontrakter efter etablering af min servicekontor ..
So jeg har ikke brug for at "skamroser "mig eller min virksomhed eller mine sammarbejdsparter.
Jeg beder om forståelse -at jeg er pissesur pga. vi ikke har haft muligthed at rette klare fejlinformationer om vores virksomhed postet fra "eliten"
i en privat ejet fora med mindere vi tegener en dyrt reklameaftale ..der er afpressning ..og der er jeg ikke med til.
Og rent private problemer med mig eller vores personale må IKKE give grund til dårligt reklame om vores virksomhed . næsten alle her er bekent med problemen med omt. fora -Alle indlæg, som ikke var helt enige med eliten, blev straks massivt nedgjort.
Og jeg lover dig en ting ,-ingen i verden kan afpresse mig ,nægte at ydre mig frit,brydde min copyright eller omtåle mig eller min virksomhed dårligt uden begrundelse mfl .
Jeg er heldig at mig bagland er nu i orden og folk har haft forståelse for at funkproblemer har haft ingen ting med min person at gøre ..
Hovedkontoret har nu valgt at ignorere sagen ..
Nu prøve jeg de samme ..