Ralph -
Du er i dag bag roret for et utal af forsikringer til rigtig mange både. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
Vores selskab har ikke brug for at vi skamroser os selv ,køber os til positive postings og vi begrenser ikke ydringsfriheden .
Bavaria er en god forsikring, og det er ingen hemmelighed, at dit tidligere forsikringsselskab ikke fungerede - dit bagland var ikke iorden! Ikke desto mindre, har du formået at komme bag roret på et forsikringsselskab som faktisk FUNGERER. Som du selv så fint siger, så har du ikke BEHOV for at skamrose dig selv, men det er altså det du gør. Drop det, og lad negative ting prale af på dig. Og vis istedet hvad du kan udrette når skaderne indtræffer. Det vil du opnå langt større respekt med!

Tro mig!
Det der er galt lige nu, er ikke den kritik som folk udretter til Bavaria. Det er dig selv. Hvis du ikke formår at holde dine personlige følelser, meninger og tanker ude af alt dette, så tror jeg helt ærligt at folk blot finder andre veje til Bavaria - uden om dig. De findes, og det ved du jo. Så det er ikke umuligt eller svært, at komme uden om dig og få en god forsikring alligevel.
Men hvis du istedet fokuserede på dét du er god til - at sælge forsikringer og behandle skader på lystyachter, så kunne du opnå langt mere end det du opnår med dine kontroverser her på fenderen.dk og Baadsnak.dk.
Brug nu dit krudt fornuftigt, fremfor på alverdens uendelige debatter - og kom så ud og sælg nogle forsikringer istedetfor!