Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 699
2 medlemmer og 697 gæster
doraqg60, TigerKsdfew588lerma
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 14-01-2010, 20:15
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
LOV og ORDEN ?orrrrrrrrrrrrrrrdnung muss sein --dette lyyter yderst bekennt *GG*
som sagt jeg gilder ikke at bruge min tid til BS ejerns nonsense..
den sag skal advokaten lige klare.

Og at gammle funkproblemer bliver reflekter over til BAVARIA (en finansiel potent muligt storsponsor)
,dette gør jo ejerns bussinestaktik ikke specielt smart -hvis man hyler høj på siden ugevis efter mangelde sponsorkroner fordi finanskrisen krasser sidens ejer lidt i pungen ..ik.......

Uagtet om man er enig med mig eller ej skal der være muligt at føre en komptente diskusion i en internetfora
uden problem og specielt UDEN falske og inkompetente utagelser.....


So ALLE må gerne har fri og fair diskusion om os i alle fora .Selvføligt også i BS
HVIS vi få en fair chance at besvare evtl brugerns klager eller rette klart falske og inkompetente utagelser om os ()...
Ellers ikke.
OG øvrigt har flere selskaber/virksomheder med samme problemer ja trusselt BS om sagsanlag i forvejen.

(Jeg er øvrigt ikke bekent med aktuelle klager om vores virksomhed..)

Sagen er hermed afsluttet fra min side og vores anocering på BS er nu stoppet fra mig.
BS bruger med ønske at skifte- so stornere jeg gerne deres kontrakter efter henvisning til min mail
og jeg henviser venligst til vores konkurenter ...

slutprut..i hør ikke fler komentare om dette fra mig.

jeg har mega travlt med messeforberedelser...


Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Måske ikke, men helt ærligt er det jo ogå deres valg, at vælge den måde at opret holde lov og orden på deres site. Uagtet om man er enig eller ej.

Du har jo ikke opretttet forsvars indlæg på andre bådsites, Baadgalleri, Småbådsklubben, Baadmagasinet, 123nu, lystfiskerforum, osv . Så lad det nu ligge eller gå den rigtige vej - rettens vej - hvis Bavaria føler sig uretmæssigt behandlet.

Vi er mange som er ligeså trætte af denne evendelige diskussion, som du sikkert også selv er.

Sidst redigeret af Manorwar; 15-01-2010 kl. 00:11.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,464
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew588lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:24.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden