Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 145
0 medlemmer og 145 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 10-12-2009, 18:47
Peter508
Gæst

Jeg er sådan set temmelig ligeglad med hvad der er uhørt i branchen, jeg sendte samtlige kvitteringer til dem, og de dækkede alt.

Og jeg har ingen steder skrevet, at jeg ikke skulle betale min selvrisiko, selvfølgelig skulle jeg det, og den er iøvrigt på 5000,-

Propellen jeg havde var en brugt, den gamle har jeg fået lavet for 800,- så jeg har stadig en reserve.

På den båd jeg har, er lejehuset for drivakselen åbenbart et svagt punkt, derfor fabrikerede og monterede værkstedet en afstiver for lejehus, også det ekstra arbejde dækkede Ærø.

De betalte iøvrigt også for at båden stod på bedding i 2 dage....

Aksel - lejer og alt blev målt igennem, det fejler intet.

Ligegyldigt hvad du skriver, så får du mig på ingen måde til at ændre holdning, jeg har absolut ingen tiltro til dig og din fremgangsmåde, og jeg er ualmindelig glad for mit forsikringsselskab. Det ville klæde dig at acceptere, at der ren faktisk findes selskaber som har eksisteret i mange år, og derfor ved hvad de har med at gøre.

Jeg har intet imod dig personligt jeg bryder mig bare overhovedet ikke om din fremgangsmåde med konstant at prøve på at gøre dine konkurrenter dårlige, nøjes dog med at fremhæve dit eget produkt, og lad andre have deres i fred.

Det skal samtidig siges, at jeg er spritny kunde i Ærø, jeg har ikke været der 1 år endnu. Jeg har tidligere været i Pantanius, men der oplevede jeg ikke servicen tilstrækkelig god.
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,729
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Shinergyjvg
» Sponsorer