Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 707
2 medlemmer og 705 gæster
maricelacg18, Marinaxxg
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #23  
Gammel 10-12-2009, 09:25
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu har jeg bare i omtrent 4 år læst det samme og samme igen og igen fra ham af, og på flere forskellige fora'er....

Jeg prøvede at få en forsikring igennem BF og ham, da BF var verdensmestre i alt, og alle andre selskaber var det rene lort....Tilbuddet fra BF kom i løbet af 3 dage, jeg accepterede umiddelbart, til gengæld så jeg aldrig skyggen af en police....

Og trods gentagne mails og opkald til manden, skete der aldrig en rygende fis....andet end at jeg fik en sludder for en sladder....

Så skifter manden til et andet selskab, og vasker total hænder i forhold til hans tidligere virke, det mener jeg faktisk er ganske utroværdigt....

Udover det så er det i DK ikke lovligt i følge markedsføringsloven, at profilere sig på baggrund af andre konkurrenter. Hvis det var så ville reklame billedet straks være noget anderledes end det er.

Og jeg køber på ingen måde, at han udtaler sig som privat person, han bestiller ikke andet end at henvise til egne fortræffeligheder, kontra konkurrenternes mangler.

Jeg skrev sidst i mit første indlæg, at det er først når man har haft brug for sit forsikringsselskab, at man virkleig lærer det at kende. Og jeg har haft brug for Ærø, og de var virkelig fremme i skoene, og reddede vores sommerferie. Og ved dem gik der 48 timer fra afgivet tilbud, til jeg ren faktisk havde en police.

Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå at du skriver som du skriver alene på baggrund af denne tråd, denne tråd ligner bare 500 andre fra ham af.....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,783
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, maricelacg18
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:03.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden