Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 276
0 medlemmer og 276 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #26  
Gammel 25-10-2009, 19:47
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Citér:
Originally Posted by Searider Se indlæg
Ja Lars!
Du har egentlig helt ret, og det er jo egentlig sjovt, for nu da du reagerede på hvad jeg skrev, gik jeg tilbage og så hvad det egentlig handlede om. Det var egentlig ikke noget særligt, men jeg skal da lige love for, at jeg huskede det personlige angreb ala : "du er jo total dum ell." Der sidder man jo selv som et, syntes man selv nogenlunde fornuftigt, forsvarligt menneske og har klaret næsten 40år i livet uden de store uheld og problemer, men så sandelig ikke været helt på lovens side hele tiden. Men man syntes jo ikke man har været total dum og uforsvarlig heller. Ja så rammer det hårdt og helt uventet.
Men jeg har skam også skrevet indlæg siden, men alligevel vejer jeg nok mine ord en hel del mere inden jeg skriver dem end før.
Hej Eigil,
Jeg er helt enig med dig. Nogle gange skal man nok bare lige vente et par minutter eller dage med at kommen med et svar på en mail eller indlæg Sådan har jeg det ofte med samarbejdspartnere på jobbet
Jeg skal på ingen måde sidder og pudse glorie tværtimod, jeg er langt fra bedre end dig, eller de andre for den sags skyld Jeg tror at man har en tendens til at glemme at skrift meget nemt kan mistolkes og at det i øvrigt tolkes meget forskelligt afhængigt af humør.

Hovedsagen er blot at du følte der ikke var/er plads til alle meninger og holdning, og det er præcis den plads, eller mangel på samme som grundlage Fenderen. Derfor forsøger vi at stille pladsen til rådighed til alle her , og jeg håber da at du komme med flere indlæg/holdninger - jeg ved ved jo, du ikke er bange for at komme med din mening eller holde dig tilbage, og det er der altså plads til her
Vi skal nok bare alle bliver bedre til at sige "okay, jeg havde en dårlig dag - min fejl, sorry" lære af erfaringer også de knap som kloge vi gjorde os da man var ung, eller bare i forrige weekend
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,759
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew558lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:02.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden