Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 545
0 medlemmer og 545 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #24  
Gammel 25-10-2009, 19:24
Jess's Avatar
Jess Jess er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Jægerspris
Indlæg: 977
Citér:
Originally Posted by Searider Se indlæg
Ja Lars!
Du har egentlig helt ret, og det er jo egentlig sjovt, for nu da du reagerede på hvad jeg skrev, gik jeg tilbage og så hvad det egentlig handlede om. Det var egentlig ikke noget særligt, men jeg skal da lige love for, at jeg huskede det personlige angreb ala : "du er jo total dum ell." Der sidder man jo selv som et, syntes man selv nogenlunde fornuftigt, forsvarligt menneske og har klaret næsten 40år i livet uden de store uheld og problemer, men så sandelig ikke været helt på lovens side hele tiden. Men man syntes jo ikke man har været total dum og uforsvarlig heller. Ja så rammer det hårdt og helt uventet.
Men jeg har skam også skrevet indlæg siden, men alligevel vejer jeg nok mine ord en hel del mere inden jeg skriver dem end før.
Det var da en dejlig afslutning på sagaen om politihistorien
Jeg måtte også selv lige blade de gamle indlæg igennem for at få genopfrisket hukommelsen.
Jeg kender godt følelsen du beskriver, jeg har da også selv prøvet at fortryde et indlæg der er knaldet af i kampens hede, og sjovt nok så er det sjældent så slemt når man kigger på det bagefter.
Jeg syntes personligt at der er højt til loftet herinde, ellers gad jeg ikke bruge så meget tid på forumet.
Der er dog visse ting af "politisk" karakter som altid afslører forskellighederne på os brugere. Feks. politiet,lovgigningen, indvandrere, rockere, told og skat, kamphunde og personlige fejder brugerne imellem......

Lad os prøve at holde fast i at vi er her pga. af vores passion for både, og så grine lidt af det når vi opdager hvor mange ting vi ikke har tilfælles

Jess
__________________
www.jess.dk
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,457
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, bonniepx3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:55.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden