Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 166
0 medlemmer og 166 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 16-10-2009, 10:14
KS1's Avatar
KS1 KS1 er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 391
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Jeg bruger International VC17m, og har kun super erfaringer.

Bunden blev malet for sæsonen 2007, og først i år er det kommet lidt ruer på bunden. Jeg har vel skrabet omkring 30-50 stykker af, over hele bunden.
Så den skal bundmales til næste sæson. Det betyder at det har holdt over 2 sæsoner hvilket jeg syntes er rigtig godt, specielt når malingen (nogle få gange) bliver udsat for høj fart.

Processen med VC17m er rigtig nem. Den har en overmalingstid på knap 2 timer i +15 gr, og en tørretid vidst nok på 6 timer.

Jeg bruger ikke maling på drevet og kan derfor ikke kommentere der på

Her er en bundmalingstråd
http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1235
Hvornår har du haft cobalt'en i høj fart
__________________
Hvorfor kan en mand for mere end 100 år siden opfinde en motor, og her mere end 100 år efter kan jeg ikke en gang skifte et tændrør.....


Båd: Sea Ray
Årgang: 1990
Fod: 20
Motor: Mercruiser fra 1990, 4,3l V6 med 175 HK.
Drev: Alpha One - generation 1


Båd: Cheetah
Årgang: 1991
fod: 19
motor: Johnson 225 HK, udenbordsmotor fra 1991
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,559
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Jamesgob
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:07.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden