Det er dejligt at se så mange kommentarer, indlæg og den fine jargon i denne tråd - keep on going.
Det er en problematik for mange virksomheder, hvis der pluselig opstår uventet konkurrence på artikler, der giver god omsætning og ikke mindst indtjening.
Tankstationen har bevist, at de godt kan sælge morgenbrød og at kunderne gerne vil købe det. Jeg tror at der mangler flere ting for at tankstationen kommer på højkant igen:
- Bedre p-forhold til kunderne.
- Gode tilbud på morgenmad f.eks. 2 stk. rundstykker med pålæg, juice eller kaffe og 1 stk. wienerbrød, kr. 39,-
- Gratis kaffe til alle handlende imellem 06.00 - 07.00
- Butikken ser for discountagtig ud
- De ansattes håndtering af kunderne - ENN omtalte god kommunikation/relationer til sine kunder
- En flyer der uddeles til alle kunder, hvor der fortælles lidt omkring de ydelser som tankstationen kan tilbyde gerne kombineret med billeder. Jeg tror at billeder sælger langt mere end en lang tekst.
- Tilbudsflyer omdeles til byens håndværkere, hvor der gøres opmærksom på butikkens varesortiment, åbningstider mv.
__________________
Chi non risica, non rosica