Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 484
0 medlemmer og 484 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 755, I dag at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Billeder af båden (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   dagens sejltur på havblik:) (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1906)

nicolajjetrider 21-11-2009 18:40

dagens sejltur på havblik:)
 

Mark B 21-11-2009 20:32

Hvor var i henne ?? :) Fedt at Stinne var med og tage billeder, det gør det helt sikkert sjovere for dig også! :)

Strøyer 22-11-2009 07:15

Det ser lidt småkoldt ud, der må sgu være dømt "stive nitter"
Ville det ikke varme lidt med hjelmen på ?
Fede billeder, hvorfor er der kommet nye karbs. på, flere hypper ?

Anders kr 22-11-2009 09:20

Det ser godt nok lækkert ud, det er det vi andre lige venter en par måneder med endnu :o)

Er det nede i sønderjylland det der champ ? -dlof--fDDriver

nicolajjetrider 22-11-2009 09:53

Det er lige nord for Barsø ( Genner bugt ). Ja det skønt hun vil med, hun ville så gerne prøve men syntes det var lidt koldt da hun rørte vandet:)

Der kom nye carbs på da de andre var en smule medtaget efter den sank. Men så fandt jeg en kontakt i usa så jeg fik nogle portret og det hele og skal lige love for det virker:)

Ja det var rigtig godt med varme i SortePer bag efter;)

Albjerg 23-11-2009 06:27

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 19342)
Det er lige nord for Barsø ( Genner bugt ). Ja det skønt hun vil med, hun ville så gerne prøve men syntes det var lidt koldt da hun rørte vandet:)

Der kom nye carbs på da de andre var en smule medtaget efter den sank. Men så fandt jeg en kontakt i usa så jeg fik nogle portret og det hele og skal lige love for det virker:)

Ja det var rigtig godt med varme i SortePer bag efter;)

Beklager Nico, men du skal forlange pengene tilbage for dine geografi-timer i skolen (og købe dig en gps fjupeqopq). Du er ved Diernæs eller Vilstrup strand og kommer først ind i Genner bugt når du runder pynten mod syd (midt for Barsø) fjupeqopq. Men ellers ser det fedt ud - dog måske lidt koldt :D

nicolajjetrider 23-11-2009 10:03

det er da vist dig der skal have dine geografitimer igen. Læs: Nord for Barsø. Hvis du så kigger på et kort befinder jeg mig nord for barsø lige inden genner bugt, der er ikke en kæft der ved hvor jeg befinder mig hvis jeg siger vikær strand.poppe

Albjerg 23-11-2009 10:18

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 19374)
det er da vist dig der skal have dine geografitimer igen. Læs: Nord for Barsø. Hvis du så kigger på et kort befinder jeg mig nord for barsø lige inden genner bugt, der er ikke en kæft der ved hvor jeg befinder mig hvis jeg siger vikær strand.poppe

Jo, jeg gør -dlof--f og den reelle betegnelse er vist endda Diernæs Bugt..... :D

nicolajjetrider 23-11-2009 11:19

Næ nej du. Vikærbugt er ca. 1km mere nord for hvor jeg er :) Der er dybt der hvor du sejler lige nu;)

Albjerg 23-11-2009 11:40

Det er bare i orden...... Det gider vi ikke bruge mere plads på at disskutere.... Når bare der er vand nok :D


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,032
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennisserhins
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:07.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden