Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 587
4 medlemmer og 583 gæster
kristymc1, Phillipgisse, Robertniz, Victorzok
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Billeder fra træf/ture på vandet (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Fletcher'en medvirkede i DR1 Aftenshowet (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=3460)

Fletcher14 24-08-2011 22:04

Fletcher'en medvirkede i DR1 Aftenshowet
 
1 Vedhæftelse(r)
Jeg var heldig, at Fletcher'en tilfældigvis medvirkede i baggrunden af DR1 Aftenshowet den 23. august, 2011, i forbindelse med aften-cruising i Københavns Havn med anløb og pause ved Langelinie Kaj.

Beklageligvis var Fletcher'en endnu ikke udstyret med Fenderen-streamer. ;-)

MartinN 24-08-2011 22:35

Cooool :cool:

jensjakob 24-08-2011 22:50

Sejgt, mener at fotografen på Aftenshowet også er Fender-mand ;-)

Campion 165(seb) 25-08-2011 04:53

Haha, 'Flethcer - fås nu osse som linselus...' :D

Albjerg 25-08-2011 07:47

Sådan..... DDriverfjupeqopq

Lars T 25-08-2011 09:00

Celebrity-boating :):)
Cool - endnu en kendis fra ugebladene på Fenderen :)

Fletcher14 25-08-2011 14:49

Sne forude
 
Jeg håber i øvrigt, at I alle får cruiset. De sidste solskindstimer af denne beskedne sommer her skal bare udnyttes maksimalt - inden vinteren og de mange værkstedstimer er en realitet. Sidste år faldt sneen allerede midt i november.

MartinN 25-08-2011 20:21

Citér:

Originally Posted by Fletcher14 (Indlæg 34437)
Jeg håber i øvrigt, at I alle får cruiset. De sidste solskindstimer af denne beskedne sommer her skal bare udnyttes maksimalt - inden vinteren og de mange værkstedstimer er en realitet. Sidste år faldt sneen allerede midt i november.

Lars - får du ikke lige banned IP-adressen ?? :D:D:D

Er fletcheren på vej til at blive en seriøs konkurrent til koppen fra "Aftenholdet" ? :)

Fletcher14 25-08-2011 20:39

Hahah. :P

Lars T 11-11-2011 19:54

Michael - Vi ser ski da også din skude i samtlige programmer.!! Spottede dig igen, denne gang i "For lækker til Love" på TV3 - du cruised fordi nolge der var på date..

PS - Du holder dig bare langt væk fra ham der Gustav.!! :):):):)

Fletcher14 12-11-2011 02:52

Hvor godt! Er det noget, du har optaget? Evt link på YouTube? Jeg ser ikke den slags programmer selv. Gustav har faktisk været med til privatfest hos mig. Han er nu ganske muntert selskab i det civile. Han vil nok gerne ha' en tur i Cobalt'en. ;-)

Lars T 12-11-2011 09:38

Desværre nej - men tota sjovt at fenderen har sin helt egen reality-star - Der er jo snart ikke en kanal hvor du ikke har featured på :)

Er med på at TV kan gøre at folk opfører sig lige lovligt karikeret, men syntes nu han desværre giver homoseksuelle endnu en predikat som særdeles overgearet og decideret fjollet.

Anyways den Cobalt-tur kan han godt spejde langt efter - han er vidst ikke lige min type :):)

Fletcher14 12-11-2011 22:07

Det ville være meget sjovere, hvis vi havde haft de Fenderen-mærker klar. :)

Jeg giver dig helt ret med predikatet. Problemet er, at TV3 udelukkende vil betale for, og sende, den stærkt, forvrængede og påtrykte optræden. Det er også derfor, at TV3 hælder alkohol på dem lige fra morgenstunden - og gør det klart, hvilken form for optræden, der forventes. Jeg har selv været med til optagelserne af Dagens Mand.

Trist med Cobalt-turen. Men hvad, så sparer du også, at vaske båden fri for rester af spray tan, foundation, eyeliner, pudder mv. efter turen. :P

Strøyer 13-11-2011 00:54

Fletcher.. hvem var du ?
Jeg har et par rigtige gode kammerater der er homoseksuelle.
Det er sgu et par fine fyre, det kan sgu godt være at der er et par krystaller på Cappen, men de er ikke bøssede og pålægger os deres sexulaitet, ligesom at vi ikke pålægger dem vores sexualitet.
Ok der kan sgu da lige komme et par skarpe af finken, men det er de heller ikke blege for at give igen på.
Der er ikke en "han" og en "hun".. ok den ene vil gerne shoppe med tøserne og den anden ved en del om mekanik, men den sterotype opfattelse som tv gerne vil have at vi har af homoseksuelle passer slet ikke her.
Min søn på 13 år sagde til mig at "far det kan jeg altså ikke forstå" sagde jeg, det er også ok, du behøver ikke at forstå det, men jeg beder dig om at acceptere det..

Strøyer 13-11-2011 01:07

Citér:

Originally Posted by Fletcher14 (Indlæg 35558)
Det ville være meget sjovere, hvis vi havde haft de Fenderen-mærker klar. :)

:P

Jeg og skibsbyggeren kender en meget kreativ pige der har et firma der kan lave det.
Har vi et færdigt layout ? eller skal det bare være som her.
http://fenderen.dk/gallery/files/4/2...ren_logo_1.jpg
Jeg synes det er lidt for poppet..
hellere en standart i sort der kan læses på 2 sek.
Måske er løsningen begge dele eller alle sammen og så vælger man selv, så må der jo bare påregnes en lidt højere pris og leveringstid da det ikke vil være lagervare, det tror jeg nu heller ikke en standart print vil blive.

Fletcher14 14-11-2011 15:09

Jeg har ikke stået på scenen i Dagens Mand. Jeg har været med til optagelserne. Hvis man kigger godt efter, kan man dog godt se mig i baggrunden når Pelle Hvenegaard taler.

Jeg er i øvrigt helt enig i, at mange ting i livet skal accepteres - og ikke nødvendigvis forstås. Det er jo desværre en menneskelig umulighed, at forstå alt.

Top 3 over eksempler, hvor man ofte hovedrystende må acceptere og ikke forstå:

1: Universets uendelighed.
2: Menneskets seksualitet.
3: Ansættelse hos Færdselspolitiet.

Det sidste Fenderen-mærke vil passe rigtig godt til Fletcher'en! Det sprudler jo af sommer og cruising på vandet.

Clasg 14-11-2011 16:28

Hov du glemte topscoreren:

"Kvindelig logik" -dlof--f-dlof--f

Fletcher14 14-11-2011 19:31

Ah. Ja. Du har fuuuuuldstændig ret, Clasg! Det er top-scoreren. Det forklarer også de mange mænd, der ligger for anker, uden lanterneføring, aften efter aften, ud for Hellerup - og runder dagen af med fred, ro og fjolletobak, langt væk fra kvindeligheden, der terroriserer hjemmet.

Albjerg 15-11-2011 07:24

Min søn læser ind imellem med på disse indlæg og han udbrød: der mangler én på listen..... Tandlæger!!!! Sådan har man det jo med at prioritere når man er teenager og har bøjle på for 3 år i træk......

Fletcher14 16-11-2011 12:41

Klog søn. Jeg tror, vi er mange, som ikke lige frem har tandlæge-besøg som favoritbeskæftigelse. Det er enten af frygt for deres højt-ydende værktøjskasse - eller af frygt for deres højt-ydende faktura-software.


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,574
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, kristymc1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:35.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden