Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 566
2 medlemmer og 564 gæster
legitimate online pharmac, Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Bådrelaterede links (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Foliering af bil, båd, campingvogn mv. (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2835)

Miss Mancini 05-12-2010 21:18

Foliering af bil, båd, campingvogn mv.
 
Min lillebror skal på kursus i folieindpakning af f.eks. biler, både, campingvogne mv. hos www.carwrapping.dk

Se dette link:
http://www.carwrapping.dk/

Der er mange foliefarver at vælge imellem. Jeg synes at carbon-folien er den sejeste....:):) Lidt cool med en båd i denne folie..:)

nicolajjetrider 06-12-2010 13:41

I mine øjne er Carbon folie utrolig "yt". Det er en billig og falsk måde at prøve at se ud som om man har ægte kulfiber.

Men iøvrigt er jeg vildt med folie indpakning, specielt matsort folie på biler, det ser virkelig sejt ud :)

Misunder din bror:)

Miss Mancini 06-12-2010 14:32

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 28624)
I mine øjne er Carbon folie utrolig "yt". Det er en billig og falsk måde at prøve at se ud som om man har ægte kulfiber.

Men iøvrigt er jeg vildt med folie indpakning, specielt matsort folie på biler, det ser virkelig sejt ud :)

Misunder din bror:)

Kurset er næsten gratis - det koster 995,- !!!

Måske din W124 skal folieres i matsort....:) ?

nicolajjetrider 06-12-2010 16:04

Det ku være ledt! Men det må vente:) har lige købt en komplet w124 AMG undvogn som jeg glædet mig til at få på:) eBay.de;)

Miss Mancini 06-12-2010 16:38

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 28633)
Det ku være ledt! Men det må vente:) har lige købt en komplet w124 AMG undvogn som jeg glædet mig til at få på:) eBay.de;)

Min ML´er er med KLEEMANN undervogn og det er både godt og skidt. Ser super cool ud, men er fandens hård at køre med. Selv den mindste ujævnhed på vejbanen mærkes. Kørte en tur forleden dag i min gamle Santa Fe og det var en ren flyder lidt á la en amerikaner fra 50´erne...:):):

Hvor meget skal din 124´er sænkes ? Min blev sænket 60 mm.......

nicolajjetrider 06-12-2010 17:53

40/50mm :) hvilken w124 havde du :)

Campion 165(seb) 06-12-2010 18:24

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 28624)
I mine øjne er Carbon folie utrolig "yt". Det er en billig og falsk måde at prøve at se ud som om man har ægte kulfiber.

Ha haha, du har sg* da lige den rette alder til at pakke øsen ind i kulfiber fjupeqopq

Miss Mancini 06-12-2010 18:24

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 28635)
40/50mm :) hvilken w124 havde du :)

Det er min ML´er der er sænket 60 mm....:):):):)

kylle 06-12-2010 20:15

Har han noget wrap med kobber i til under vandlinien :-p

Lars T 06-12-2010 20:51

Citér:

Originally Posted by kylle (Indlæg 28639)
Har han noget wrap med kobber i til under vandlinien :-p

Jesper - du kan da umuligt være færdig med at slibe.! Ud under skuden igen.!! :):):):)

kylle 06-12-2010 21:01

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 28640)
Jesper - du kan da umuligt være færdig med at slibe.! Ud under skuden igen.!! :):):):)

Haha Lars, hvordan kunne du gætte det..
Jeg er slet ikke kommet videre med at slibe mere end det lille stykke jeg prøvede for lang tid siden for at se hvor slemt der er at slibe på..
Jeg kan slet ikke overskue at slibe det af, for det er da bare first class dirty work..

Lindegaard 07-12-2010 00:34

vi har længe talt om at få Supra'en pakket ind, istedet for en lakering, dels fordi den er flot som den er, det passer på bilen, og dels hvis man vil ha' ny farve, så kræver det, i mine øjne at alt bliver malet, også motorrum, ellers er det sgu for dumt, men så skal hele skidtet jo ud. Vi kunne bare godt tænke os at lave lidt gang i gaden, og så kan man altid gå tilbage... hvad kræver det egentligt?? den bliver vel renset helt ned osv... inden den bliver "pakket" ind... og hvad er priserne.. er der nogen der ved det??

nicolajjetrider 07-12-2010 04:40

Nåå haha sådan en ml k er os bare en fin vogn:)

Campion 165(seb) 07-12-2010 04:51

...bortset fra det, så havde min kones veninde sin bil pakket ind i reklame folie i en 2-års tid (Golf Mrk lll) og da hun hér for nylig fik folien hevet af, røg et stykke af malingen - på str. med en spisetallerken - på taget med af + et mindre stykke på skærmen.

Firmaet har intet yderligere foretaget sig yderligere i sagen, siden jeg hørte noget sidstsssurr

Miss Mancini 07-12-2010 07:12

Citér:

Originally Posted by Lindegaard (Indlæg 28642)
vi har længe talt om at få Supra'en pakket ind, istedet for en lakering, dels fordi den er flot som den er, det passer på bilen, og dels hvis man vil ha' ny farve, så kræver det, i mine øjne at alt bliver malet, også motorrum, ellers er det sgu for dumt, men så skal hele skidtet jo ud. Vi kunne bare godt tænke os at lave lidt gang i gaden, og så kan man altid gå tilbage... hvad kræver det egentligt?? den bliver vel renset helt ned osv... inden den bliver "pakket" ind... og hvad er priserne.. er der nogen der ved det??

Jeg hørte på priser for et par år siden hos Dansk Taxareklame, og her kostede en komplet folieindpakning ca. 15000,- + moms

Miss Mancini 07-12-2010 07:13

Citér:

Originally Posted by Campion 165(seb) (Indlæg 28645)
...bortset fra det, så havde min kones veninde sin bil pakket ind i reklame folie i en 2-års tid (Golf Mrk lll) og da hun hér for nylig fik folien hevet af, røg et stykke af malingen - på str. med en spisetallerken - på taget med af + et mindre stykke på skærmen.

Firmaet har intet yderligere foretaget sig yderligere i sagen, siden jeg hørte noget sidstsssurr

Ja, det er ulempen hvis malingen på bilen ikke hæfter ordentligt. Som ofte skyldes det, at folie ikke er varmet grundigt op, når den skal afmonteres.

Peter508 07-12-2010 09:15

Jeg bruger i vid udstrækning at få folieret diverse taxa'er rundt omkring i landet.

Det er kontrakter der løber i 3 år, hvorefter folien bliver rykket af og ny påsat ( hvis vi bliver enige om at fortsætte og taxa'en ikke er kørt ud ).

De 15.000 Rolf skriver passer meget godt.

Jeg er iøvrigt rigtig glad for det resultat der er efter folieringen, jeg synes at det ser hamrende godt ud.

Lindegaard 07-12-2010 11:15

det kan, som meget andet, sikkert gøres syd for rænsen, til en fornuftigere pris.. ;-)

Campion 165(seb) 07-12-2010 19:31

Ja, men ser det ikke dumt ud med tyske reklamer på danske biler??-dlof--f

"nytdrev" vil fx hedde: neues Laufwerk??fjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq

Lars T 07-12-2010 20:25

:d:d:d:d:d:d:d


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 114,575
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ronnieto2
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:16.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden