Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 712
0 medlemmer og 712 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Billeder fra træf/ture på vandet (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   sejlads i efterårsferien (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=462)

ENN 15-10-2008 17:40

sejlads i efterårsferien
 
Jeg har som nogen ved været ved "min" sø her i efterårsferien - oig sikke nogle oplevelser det har budt på - det smukkeste efterårsvejr og søen har vist sig fra den smukkeste side af

Jeg har taget mange billeder der vil blive uploaded når jeg er hjemme og har en forbindelse med bare lidt hastighed på :D

I går aftes sejlede naboen og jeg over 2 timer med solnedgang på den ene side af fjorden - og fuldmåne på den anden side - mageløst:D

Der er logget ca 8 motortimer her i efterårsferien - og man undres over at alle bådene snart er taget op her på sommen - for det er nogen af de smukkeste ture dem man har her i efteråretDDriver

Nattemparaturen er lige under frysepunktet - men båden sker der intet med - vandet er nemlig stadig ca 5 grader varmt så fryse kan den ikke så længe den ligger i vandet

ENN 15-10-2008 17:53

Båden sejler i øvrigt ikke længere under bekvemmelighedsflag (Svensk flag) det blæste nemlig i stykker i dag da jeg skulle se om den stadig kunne gå sine 41 knop - det kunne den - men flaget tålte det ikke mere.

Imidlertid forefindes også et rigtigt flag - et dansk splitflag ombord - så nu sejlers der igen under dansk flag, det Danske flag syntes at være betydeligt mere vejrbestandigt og tålte farten udemærket:rolleyes:

JOR 15-10-2008 20:11

Holdda kæft hvor lyder det fedt..... ingen tvivl.... når vejeret i Sverige viser sig fra sin bedste side, så byder Sverige på noget natur der ikke findes magen til, ret mange steder på denne jord :)

lille tut 15-10-2008 20:26

Ja det er bare dejligt at være på arbejde og så høre sådan en historie:cry:

Det har godt nok ikke været vejr til en skid her i det vestjyske:mad:men det er ikke noget nyt.
Men vi glæder os til at se billederboattt

goffy 15-10-2008 20:48

Citér:

Originally Posted by lille tut (Indlæg 2654)
Ja det er bare dejligt at være på arbejde og så høre sådan en historie:cry:

Det har godt nok ikke været vejr til en skid her i det vestjyske:mad:men det er ikke noget nyt.Men vi glæder os til at se billederboattt

nej det er sgu ikke det bedste vejr vi har her på vestkysten
som en gammel fisker her fra byen sagde da vi lå til på fanø i noget møjvejr

nej satan det er ret så det river i pikken
ØØØ jeg mener piver i riggen

lille tut 15-10-2008 20:58

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 2656)
nej det er sgu ikke det bedste vejr vi har her på vestkysten
som en gammel fisker her fra byen sagde da vi lå til på fanø i noget møjvejr

nej satan det er ret så det river i pikken
ØØØ jeg mener piver i riggen

Total griner, ja kunne man så bare få det:D


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,298
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, nzuvvedmpnd
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:24.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden