Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 440
1 medlemmer og 439 gæster
Timathiff
Fleste brugere online var 755, igår at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Billeder af båden (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Ny Glastron CVX 20 fra 1976 (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1648)

Anders kr 08-08-2009 16:04

Ny Glastron CVX 20 fra 1976
 
Efter en fin båd ferie kom vi forbi en havn hvor jeg godt vist der var en glastron til salg, og efter at ha snakket med sælger, fik jeg en prøve tur, dagen efter var handlen i hus, og båden kom på slæb der hjem af,

Så jeg fik lige en ny båd jeg kan gå og lave lidt på,

Båden kan ses her,

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_v...4847&ipc=26886

Albjerg 08-08-2009 17:21

Tillykke.
 
Tillykke med din "nye" båd... Havde set annoncer på den tidligere, den er bare for fed fjupeqopqfjupeqopq Så bliver du svær at holde i ro DDriver

Miss Mancini 08-08-2009 17:33

Den ser meget fin ud.

Tillykke, Anders.

Lars T 08-08-2009 18:32

total fed skude.. :)
Har set og hørt den i fjorden et par gange - laver en temmelig rå lyd og en nice jetstråle ;)

Anders kr 08-08-2009 19:03

Super tak,

Dog snakkede jeg med en der hvor vi lå i vores storer båd som havede set den sidste og og så så den efter jeg havde købt den, og han sagde at den var blevet knapt så pæn og lettere mis vedlige holdt i forhold til hvad den plejersssurr

Men der er lidt og lave til vinter :o) det er jo dejligt, og saab fik også varmet koblingen da den skulle op, :(

ENN 09-08-2009 09:00

Flot båd - en rigtig klasikker - du må give mig en tur Anders ville gerne årøve sådan en - tillykke med den

Anders kr 09-08-2009 09:02

Citér:

Originally Posted by ENN (Indlæg 16287)
Flot båd - en rigtig klasikker - du må give mig en tur Anders ville gerne årøve sådan en - tillykke med den

Du skal være velkommen, desværrer tror jeg ikke den kommer i vandet mere i år da jeg ingen trailer har :-(

Lars T 09-08-2009 09:20

Anders - Jeg kender nok en som du kan leje.?
Er det interessant.?
Hans båd ligger i Roskilde havn og skal ligge der resten af sæsonen, betyder at du vel kunne bruge traileren i et par måneder endnu.?

Anders kr 09-08-2009 12:08

Citér:

Originally Posted by Lars T (Indlæg 16289)
Anders - Jeg kender nok en som du kan leje.?
Er det interessant.?
Hans båd ligger i Roskilde havn og skal ligge der resten af sæsonen, betyder at du vel kunne bruge traileren i et par måneder endnu.?

Hmmm,
Det kommer helt an på pris, og sådan,

Men jeg skal ha lavet nogen ting, før den er sejlklar, det der med der kommer vand ind, det kan jeg ikke helt li'-dlof--f

Jess 09-08-2009 12:10

Den ser super fed ud, jeg er ked af at jeg ikke nåede at se den live :(
Da jeg fik din sidste sms var jeg desværre blevet for stiv til at svare Party0012

Anders kr 09-08-2009 17:11

Citér:

Originally Posted by Jess (Indlæg 16292)
Den ser super fed ud, jeg er ked af at jeg ikke nåede at se den live :(
Da jeg fik din sidste sms var jeg desværre blevet for stiv til at svare Party0012

der var ellers nogen fiskere der nede, der ikke syntes om lyden af en V8' kl 9 om morgen ;-)

Anders kr 10-08-2009 17:24

De sidste par dage er gået med en masse, da der bare bliver ved med at dukke små ting op,

Så indtil vidre er det blevet til,
2 nye 3" afgangsrør. de gamle var utætte
Ny tank måler
Ny trykgiver til tryk loggen,
Nye beslag til styring af drevet som vi selv har lavet,
Smøring af alle kabler, da de gik stramt
Nye bælge på kabel gennemføringer, som man ikke kunne få, så de blev nogen nye bælge man bruger til træk akslerne på en bus, de passede
div, nye forskruninger i messing, til gennem skølning og montering af søvands filter
service af jet drevet, altså smøring og opspænding af div dele,

Det er hvad det er blevet til de sidste par dage, og jeg mangler også en trailer, og montere de sidste ting, så "virker" den

Så kan man begynde og tænke på den skal gøre pæn, men den skal males, all round

Nicolajs Marine Service 10-08-2009 18:16

Tillykke med Skibet:)

Jeg kan huske en amerikansk website der havde diverste stumper til netop de modeller med jet. Bl.a til jetdrevet:) Hvis det bliver aktuelt kan jeg sende den.

Husk nu at sejl, det jo det, det drejer sig om. Det ikke sjovt at have sådan en på land ved du nok:)

Anders kr 10-08-2009 18:30

Citér:

Originally Posted by Nicolajs Marine Service (Indlæg 16332)
Tillykke med Skibet:)

Jeg kan huske en amerikansk website der havde diverste stumper til netop de modeller med jet. Bl.a til jetdrevet:) Hvis det bliver aktuelt kan jeg sende den.

Husk nu at sejl, det jo det, det drejer sig om. Det ikke sjovt at have sådan en på land ved du nok:)

Husk og sejl. ja det har vi da snakket om før :o)

Jeg skal prøve med leder efter en trailer,

Albjerg 10-08-2009 19:08

Jeg ved godt at det måske ikke lige er det du søger, men her er en boogie-trailer med, det er da en trailer, selvom den ikke er/kan indregistreret: http://www.baadgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=8568

Anders kr 10-08-2009 19:56

Jo jo alting er jo velkommen, dog kunne jeg godt tænke med en med bare 2 slisker da jeg så bare kan sejle båden op på, da den er med jet drev gider jeg ikke hive den op på traileren når den skal op jo,DDriver

MartinN 10-08-2009 20:47

Lækker lækker, tillykke med den.

God arbejdslyst i de mørke timer når de kommer :-)

Anders kr 11-08-2009 09:21

Citér:

Originally Posted by MartinN (Indlæg 16343)
Lækker lækker, tillykke med den.

God arbejdslyst i de mørke timer når de kommer :-)

Jo tak, der er vist også et par timer og bruge der-dlof--f


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,092
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Spikedew
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden