Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 853
1 medlemmer og 852 gæster
Jacob S.
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Billeder fra træf/ture på vandet (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=67)
-   -   sommerferie 2009 (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1132)

goffy 19-03-2009 21:37

sommerferie 2009
 
2 Vedhæftelse(r)
så er planlægningen af ferien startet og ind til videre arbejder vi med disse 2 modeller.

1.lastbil til kolding og sejler til nord sjælland ( isefjord / roskildefjord ) og retur
2.lastbil til struer og sejler gennem limfjorden og ned langs østkysten til kolding hvor lastbilen så kan hente os.
3. lastbil til kolding og sejle ned til det sydfynske hvor vi så bare vil sejle planløst rundt i 3 uger


men der er jo lang tid endnu så planerne kan ændres meget inden den tid :D

Anders kr 20-03-2009 07:23

HVis du skal i isefjorden, må du endelig sige til da du sejler lige forbi mig fjupeqopq

Og lars T, i Roskilde fjord, så der må Råbes højt hvis du kommer på disse kanter -dlof--f

Vi skal har planlagt, hvis vejret tillader det, skal vi fyn rundt, og sejle nede nede ved de syd fynske øer fjupeqopq

Jess 20-03-2009 07:35

Citér:

Originally Posted by Anders kr (Indlæg 10480)
HVis du skal i isefjorden, må du endelig sige til da du sejler lige forbi mig fjupeqopq

Og lars T, i Roskilde fjord, så der må Råbes højt hvis du kommer på disse kanter -dlof--f

Vi skal har planlagt, hvis vejret tillader det, skal vi fyn rundt, og sejle nede nede ved de syd fynske øer fjupeqopq

Ja og inden du når ned til Lars T så kommer du lige forbi mig :D
Giv et ring, så tænder vi op i weberen......

Anders kr 20-03-2009 07:55

Ups, det må du undskylde Jess, jeg glemte dælme da dig -dlof--f

Strøyer 20-03-2009 09:44

Og går turen igennem limfjorden, Så ligger jeg i skudehavnen i Aalborg.
I er selvfølgelig velkomne til en kold.. og lidt grill.
Kender et par gode steder på den tur.

Albjerg 20-03-2009 09:45

Hvis vejret bliver ok vil vi også være at finde i det sydfynske/sydjyske/nordtyske. Ingen nærmere planer - vi har ferie i 30, 31, 32.

nicolajjetrider 20-03-2009 09:54

Hatten af for den nydelige sejltur:) En god distance må man sige:) der sku være mulighed for at olien kommer i drifttemp:)

Kender du en lastbil;)????

Ferien for mig: Øerne med jetski's på slæb. Lillebælt. Svendborg - Haderslev & Retur. Skærbæk - Samsø er os i planerne.

Albjerg 20-03-2009 09:57

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 10494)
Hatten af for den nydelige sejltur:) En god distance må man sige:) der sku være mulighed for at olien kommer i drifttemp:)

Kender du en lastbil;)????

Ferien for mig: Øerne med jetski's på slæb. Lillebælt. Svendborg - Haderslev & Retur. Skærbæk - Samsø er os i planerne.

Sig til hvis/når du ryger til Haderslev, det er jo ikke langt for mig...

nicolajjetrider 20-03-2009 12:14

Havde jeg skam også tænkt mig min ven:)

goffy 20-03-2009 12:18

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 10494)
Hatten af for den nydelige sejltur:) En god distance må man sige:) der sku være mulighed for at olien kommer i drifttemp:)

Kender du en lastbil;)????

Ferien for mig: Øerne med jetski's på slæb. Lillebælt. Svendborg - Haderslev & Retur. Skærbæk - Samsø er os i planerne.

jeg har en chauffør i kolding jeg plejer at bruge det spændende hver år er prisen fjupeqopq sidste år kostede det 2,5kg hver vej varde -kolding og retur. når han sætter båden i vandet aftaler vi en havn/dato og tid hvor vi skal hjem igen og han har aldrig svigtet. :D

HB aarhus s 20-03-2009 13:41

Citér:

Originally Posted by nicolajjetrider (Indlæg 10494)
Hatten af for den nydelige sejltur:) En god distance må man sige:) der sku være mulighed for at olien kommer i drifttemp:)

Kender du en lastbil;)????

Ferien for mig: Øerne med jetski's på slæb. Lillebælt. Svendborg - Haderslev & Retur. Skærbæk - Samsø er os i planerne.


Så planlæg lige din samsø tur til uge 29 der ligger vi i Ballen havn 6-7 både og drikker kolde drinks Hele Ugen

nicolajjetrider 20-03-2009 14:17

If you Say so:)

Peter508 20-03-2009 18:03

Vi får 3 sammnehængende uger på vandet i Juli måned, og vi planlægger lige nu med 2 forskellige scenarier...

1) at vi sejler op langs den jyske østkyst, og ligger til ved Samsø i nogle dage. Derefter sejler vi videre op langs kysten og ind i Mariager fjord, og tilbringer et par dage i Mariager.

Derefter sejler vi videre opad, op til Aalborg videre igennem fjorden og ud i Limfjorden. I Limfjorden sejler vi til Mors og ligger til i Nykøbing Mors nogle dage....

Derfra sejler vi sydenom Mors over til Thyborøn. Efter Thyborøn vil vi nordenom Mors, sejle lidt rundt i Limfjorden omkring Fur besøge Hvalpsund...

Derefter er det tilbage til østkysten, og alt efter hvad tiden tillader sejler vi evt. ind til Aarhus, Horsens fjord o.s.v.....

2) Nordom Fyn og over til Samsø ( konen vil til Samsø ), derfra videre til Lynæs og videre ned igennem Roskilde fjord ind til Roskilde og være et par dage.

Tilbage igen ned til Holbæk....

Derfra går turen tilbage langs sjællands nordkyst, ned igennem Storebælt og ind til Svendborg at være...Derefter sejler vi enten til Marstal eller Ærøskøbing for at være et par dage...

Fra Ærø sejler vi sydenom Als til Sønderborg, op igennem Alssund ind til Dyvig et par dage, og derfra går turen tilbage til Kolding...

Så GOFFY du skal bare ud at sejle i de samme uger som os, så kan vi sejle om kap, eller bare hilse på hinanden og dele et par pilsner....

goffy 20-03-2009 20:18

min ferie ligger i ugerne 31 -32- 33. jeg er den årgang der altid må vige for børnefamilierne når vi snakker ferie derfor ligger min ferie lidt sent. fordelen er at det er til at få en plads i havnene og august plejer at være god ( bare ikke sidste år )
:D

Peter508 21-03-2009 14:56

Vi har jo så stadig hjemmeboende børn, så vores ferie er noget før...

Men giv lyd når/hvis du kommer til Kolding, så kan vi sparke lidt dæk på havnen over en pilsner ;-)

goffy 21-03-2009 17:09

1 Vedhæftelse(r)
Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 10518)
Vi har jo så stadig hjemmeboende børn, så vores ferie er noget før...

Men giv lyd når/hvis du kommer til Kolding, så kan vi sparke lidt dæk på havnen over en pilsner ;-)

det må blive helårsdæk eller sommerdæk på den årstid !!
vi er mere til at klappe torpedoer HE HE
men er ikke bange for at prøve noget nyt når der også er en pils til

goffy 18-05-2009 22:22

så er bil/kran bestilt til at hente båden d. 24/7 kl 14.30 i varde og køre den til kolding sydhavn. jeg er nød til at udvide ferien med en enkelt dag for han kan ikke køre båden hjem igen før mandag d. 17/8 kl 12.00 :D
det gode vejr er også bestilt men der er lidt knas med forbindelsen såå.
det bliver nok denne tur vi tager.

http://www.fenderen.dk/forum/attachm...1&d=1239715227

Skibsbyggeren. 19-05-2009 08:13

I skal være velkommen i Aalborg (Nordjyllands Paris - jo, vi har skam Aalborgtårnet ;-) )
og selvfølgelig i Aalborg Skudehavn.
Mon ikke Strøyer og jeg selv har noget koldt i køleren ?

Strøyer 19-05-2009 08:54

Citér:

Originally Posted by Skibsbyggeren. (Indlæg 13011)
I skal være velkommen i Aalborg (Nordjyllands Paris - jo, vi har skam Aalborgtårnet ;-) )
og selvfølgelig i Aalborg Skudehavn.
Mon ikke Strøyer og jeg selv har noget koldt i køleren ?

Party0012Party0012Party0012:D

ENN 19-05-2009 09:21

Giv mig et kald Goffy - hvis du er i nærheden (dvs roskilde fjord eller nordsjælland) så kører jeg forbi og hilser på DDriver


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 115,820
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Jacob S.
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:10.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden