Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 223
2 medlemmer og 221 gæster
Antoniosoz, Shinergyuce
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Værksteds-, webshops- og marinebutikserfaringer (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=56)
-   -   bundmaling (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=2890)

Sjip 21-01-2011 20:15

Citér:

Originally Posted by goffy (Indlæg 29980)
OBS OBS. jeg fik en ny mail fra masnedø, der kan sikkert gøres en god handel de næste 10 dage.

Kære kunde

SLUTSPURT

Spar momsen de sidste 10 dage i januar.

Vi skal have plads til alle de nye varer, så det er nu

der er penge at spare.

Alt i bundmalinger, påhængsmotorer, reservedele, skruer, styrestole, instrumenter, bovpropeller, toiletter, køleskabe, komfurer o.s.v. Ja, alt hvad der på lager fratrækker vi 20%.

Men kun fra 21. til 31. januar 2011. Husk at I også sparer evt. prisstigninger som allerede er aktuelle medio februar.

Fat kataloget eller kom ind i forretningen og få rabatten

her og nu.

Husk der er kun 2 måneder til en ny spændende sæson.

Masnedø Marinecenter A/S 4760 Vordingborg tlf. 55 35 40 00

Bare trist man ikke kan se lager status, på varer.
Sidder og skulle til at bestille for 2500kr, hvis ikke jeg skal have den Fein multimaster også ;(

goffy 21-01-2011 21:31

Citér:

Originally Posted by Sjip (Indlæg 29995)
Bare trist man ikke kan se lager status, på varer.
Sidder og skulle til at bestille for 2500kr, hvis ikke jeg skal have den Fein multimaster også ;(

du må tage telefonen imorgen :D:D

Peter508 07-02-2011 19:02

Peter - du skulle da prøve Internationals Cruiser - til 548,- for 3 liter. Selvpolerende og op til 30 knob - Det må da passe perfekt.

Lars.......................

Hvor ??????????????

-dlof--f

Miss Mancini 07-02-2011 19:13

LAd mig lige bringe på banen, at nytdrev.dk gerne skaffer JOTUN bundmaling fra Palby Marine......

Send en forespørgsel på mail: nytdrev@nytdrev.dk

Lars T 07-02-2011 19:42

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 30382)
Peter - du skulle da prøve Internationals Cruiser - til 548,- for 3 liter. Selvpolerende og op til 30 knob - Det må da passe perfekt.

Lars.......................

Hvor ??????????????

-dlof--f

Det var hos ShipShop - se indlæg nummer 2 :):)

Skibsbyggeren. 11-02-2011 16:14

Hej Peter 508,
jeg har lige modtaget en mail fra ShipShop - der er stadig 3 liter bundmaling fra International, til 548,00 kr. så længe lager haves!

Lars T 11-02-2011 22:34

Citér:

Originally Posted by Skibsbyggeren. (Indlæg 30474)
Hej Peter 508,
jeg har lige modtaget en mail fra ShipShop - der er stadig 3 liter bundmaling fra International, til 548,00 kr. så længe lager haves!

Ditto :)

Peter508 11-02-2011 22:55

jeg må hellere få bestilt så...

Takker ;-)

Peter508 10-10-2011 18:54

Efter at have fået båden op i dag, kan jeg bare konstatere at det der bundmaling fra International, kæft det er godt !!!!

Vi har kun været ude på fjorden 2 gange siden sommerferien, og der var begroning under vandlinien. Men for dælen da 30 minutter med en højtryks renser og alt var væk, så nemt har det aldrig været før, fænomenalt !!:D

Tak for rådet !!!!

Til gengæld vil jeg aldrig nogensinde igen ofre tid og penge på propshield...mage til opreklameret lort skal man da lede længe efter....

Lars T 10-10-2011 19:08

4 Vedhæftelse(r)
Peter - Pas nu på med den højtryksspuler. Den kan nogle gange spule primeren løs. Havde du kun brugt vandslangen og en autobørste så kunne bundmalingen måske været klar til endnu en sæson :)

Jeg sværger jo også til International.
Hev min op i weekenden og tjek lige bunden.! Vildt - og jeg har intet gjort.! Den skal bare lige have en tur med en en våd børste, så kommer pletterne af.
Bundmalingen er rullet på til starten af 2010 sæsonen, så ergo har den været i brug nu i 2 sæsoner - Jeg rullede kun ligge vandlinjen til starten af denne sæson.

Sjovt at se at min styrbordstrimflaps ikke har nogen ruer på men min bagbord er totalt begroet?! tiltrods for at ingen af dem blev malet?

Slutteligt skal drevet vidst have endnu en kæmpe omgang :)

Skibsbyggeren. 10-10-2011 19:25

Citér:

Originally Posted by Peter508 (Indlæg 35181)
Efter at have fået båden op i dag, kan jeg bare konstatere at det der bundmaling fra International, kæft det er godt !!!!

Vi har kun været ude på fjorden 2 gange siden sommerferien, og der var begroning under vandlinien. Men for dælen da 30 minutter med en højtryks renser og alt var væk, så nemt har det aldrig været før, fænomenalt !!:D

Tak for rådet !!!!

Til gengæld vil jeg aldrig nogensinde igen ofre tid og penge på propshield...mage til opreklameret lort skal man da lede længe efter....

Selv tak! Jeg har også i år konstateret, at Internationals "Cruiser" endnu en gang levede oop til forventningerne!
Mht. "Propshield" venter jeg på resultatet. En klubkammerat brugte timer i foråret på at påføre produktet efter alle kunstens regler, med opvarmning af skruer osv.
Jeg selv brugte Kobberfedt fra Biltema, med 10-15 ruere pr. skrue som resultat. Vi har kun brugt båden i en uge i ferien. Derud over er det blevet til et par småture på fjorden.

Peter508 10-10-2011 20:35

Lars det fede er at bund malingen sidder de fleste steder stadig. De steder den er væk, sidder den fra sidste år, da jeg bare smurte ovenpå....

Skib........ brugte du kobberfedt i stedet for propshield ?

Skibsbyggeren. 10-10-2011 21:19

Yes sir. Et fed lag kobberfedt, det har jeg brugt de sidste 2 sæsonner. der sad stadig nogle rester på skruerne ved optagningen. Det virker som om, at det er "tørret" ind til et meget tyndt lag, når man ser overfladen på skruebladene.

bhvvs 10-10-2011 23:44

Citér:

Originally Posted by Skibsbyggeren. (Indlæg 35194)
Yes sir. Et fed lag kobberfedt, det har jeg brugt de sidste 2 sæsonner. der sad stadig nogle rester på skruerne ved optagningen. Det virker som om, at det er "tørret" ind til et meget tyndt lag, når man ser overfladen på skruebladene.

Var det ikke muligt at få nogle billeder at se.

Skibsbyggeren. 11-10-2011 08:16

Desværre er "møllerne" gjort rene for vinteren. Jeg regner med at vokse og polere styrbords side i den kommende weekend. Bagbord er færdig. Så kan jeg hellige mig det indvendige... jeg har lovet Fruen en ny vandhane i pantryet samt noget rustfri børstet stålplade omkring køkkenbordet og på fronten af køleskabet, og så har jeg lige en varmvandsbeholder, jeg skal have kigget på.
Nå ja, og forresten 12 stk. indsprøjtningsdyser som enten skal renoveres eller udskiftes. Nye gulvtæpper, og nye bordgennemføringer med tilhørende haner...... og så selvfølgelig "alt det løse":rolleyes:

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:10.